Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1235555

Analiza stavova roditelja o učincima nastave na daljinu kod osnovnoškolaca


Juračić, Kristina
Analiza stavova roditelja o učincima nastave na daljinu kod osnovnoškolaca, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1235555 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza stavova roditelja o učincima nastave na daljinu kod osnovnoškolaca
(Analysis of parents' views on the effects of distance learning in elementary school students)

Autori
Juračić, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
21.09

Godina
2022

Stranica
56

Mentor
Plećaš, Mihael ; Višić, Maroje

Ključne riječi
Nastava na daljinu, učinci, osnovnoškolci
(Online learning, effects, elementary school students)

Sažetak
Učenje na daljinu predstavlja oblik učenja i poučavanja, tj. izvođenja odgojno-obrazovnog procesa, u kojemu se ne ostvaruje fizička prisutnost učenika i nastavnika, već se proces učenja i poučavanja odvija u virtualnom okruženju uz podršku informacijskih i komunikacijskih tehnologija. S praksama učenja na daljinu hrvatski su se učenici i studenti te nastavno osoblje po prvi puta susreli uslijed pojave pandemije COVID- 19. Iznenadni prelazak na digitalno odvijanje nastave od svakog je učenika tražio puno odgovornosti i samostalnosti pa se je nastava na daljinu posebno teško odrazila na učenike osnovnoškolskog uzrasta. Obzirom da su se u čitavom periodu susretali s brojnim izazovima i poteškoćama, u svladavanju obrazovnih obveza roditelji su im nerijetko bili primorani pomagati, zbog čega su se kod jednih i kod drugih javljala česta nezadovoljstva vezana uz način funkcioniranja takvog oblika nastave. Uočena je problematika bila povod za provođenje istraživanja ovog završnog rada. Provedenom su se anketom nastojali prikupiti podatci o stavovima roditelja učincima nastave na daljinu kod osnovnoškolaca, što predstavlja predmet istraživanja ovoga rada, dok se kao glavni cilj rada ističe nastojanje da se objasne učinci nastave na daljinu kod učenika osnovnoškolskog uzrasta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Mihael Plećaš (mentor)

Avatar Url MAROJE VIŠIĆ (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Juračić, Kristina
Analiza stavova roditelja o učincima nastave na daljinu kod osnovnoškolaca, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Juračić, K. (2022) 'Analiza stavova roditelja o učincima nastave na daljinu kod osnovnoškolaca', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jura\v{c}i\'{c}, Kristina}, year = {2022}, pages = {56}, keywords = {Nastava na daljinu, u\v{c}inci, osnovno\v{s}kolci}, title = {Analiza stavova roditelja o u\v{c}incima nastave na daljinu kod osnovno\v{s}kolaca}, keyword = {Nastava na daljinu, u\v{c}inci, osnovno\v{s}kolci}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jura\v{c}i\'{c}, Kristina}, year = {2022}, pages = {56}, keywords = {Online learning, effects, elementary school students}, title = {Analysis of parents' views on the effects of distance learning in elementary school students}, keyword = {Online learning, effects, elementary school students}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font