Pregled bibliografske jedinice broj: 1235551
Analiza stavova građana Kutine i okolice o utjecaju influencera na odluke o kupovanju
Analiza stavova građana Kutine i okolice o utjecaju influencera na odluke o kupovanju, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1235551 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza stavova građana Kutine i okolice o utjecaju
influencera na odluke o kupovanju
(Analysis of the views of the citizens of Kutina
and the surrounding area on the influence of
influencers on purchasing decisions)
Autori
Pučak, Lucija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
05.07
Godina
2022
Stranica
35
Mentor
Plećaš, Mihael ; Zovak, Igor
Ključne riječi
Spoznaja potrebe, traženje informacije, vrednovanje alternativa, donošenje odluke
(Recognizing a need, searching for information, evaluating alternatives, making a decision)
Sažetak
U današnje moderno doba se svi okreću društvenim mrežama i provođenju marketinga na njima. Tako su se pojavili brojni influenceri koji svojim iskustvom i reklamiranjem mogu utjecati na odluke o kupnji brojnih ljudi koji ih prate. Za reklamiranje proizvoda na društvenim mrežama influenceri budu plaćeni i od toga dobro zarađuju. Danas je sve više osoba koje su se priključile toj branši i dosta njih je vrlo uspješno u svom poslu. U Hrvatskoj su se influenceri pojavili tek prije nekoliko godina, dok u svijetu oni postoje već dugi niz godina. Kod nas influenceri sklapaju kampanje s brojnim poznatim brandovima i tako ih reklamiraju i daju recenzije o njihovim proizvodima na svojim društvenim mrežama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija