Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1235541

Ponašanje online potrošača prije i nakon anti COVID- 19 mjera


Merkaš, Miona
Ponašanje online potrošača prije i nakon anti COVID- 19 mjera, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1235541 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ponašanje online potrošača prije i nakon anti COVID- 19 mjera
(Online consumer behavior before and after anti COVID-19 measures)

Autori
Merkaš, Miona

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
03.03

Godina
2022

Stranica
67

Mentor
Plećaš, Mihael ; Kereta, Josip

Ključne riječi
ponašanje online potrošača ; Covid-19, anti Covid-19 mjere, trendovi ponašanja potrošača
(online consumer behavior ; Covid-19, anti-Covid-19 measures, trends in consumer behavior)

Sažetak
Predmet ovog rada su stavovi hrvatskih online potrošača prije i nakon anti Covid-19 mjera zbog značajnog porasta online trgovine uslijed pandemije i važnosti koju online trgovina ima na globalnoj razini. Temeljna svrha istraživanja je identificirati i analizirati kako su se čimbenici koji utječu na potrošače da kupuju online promijenili tijekom pandemije COVID-19. Čimbenici, odnosno elementi predmeta istraživanja su sljedeće zavisne varijable: interes za podršku lokalnim tvrtkama ; interes za mogućnost naručivanja jedinstvenih proizvoda ; interes za bržu isporuku ; interes za niže troškove dostave ; interes za povećanje povjerenja ; interes za veću raznolikost proizvoda. Temeljni cilj rada je opisati stavove hrvatskih online potrošača prije i nakon anti Covid-19 mjera. Ciljevi su također: Otkriti postoji li razlika u ponašanju hrvatskih online potrošača prije i nakon anti Covid-19 mjera i Otkriti postoji li razlika u ponašanju hrvatskih i španjolskih online potrošača prije i nakon anti Covid-19 mjera. Primarni izbori podataka istraživanja prikupljaju se provođenjem online ankete koja ispituje stavove hrvatskih online potrošača prema kupnji putem interneta prije i nakon anti Covid-19 mjera. Rezultati istraživanja pokazali su postoji li razlika u ponašanju hrvatskih online potrošača prije i nakon anti Covid-19 mjera. Nadalje, rezultati istraživanja pokazali su postoje li razlike u hrvatskih i španjolskih online potrošača prije i nakon anti Covid-19 mjera. Istraživanje osigurava argumentirane podatke o ponašanju hrvatskih online potrošača što hrvatskim tvrtkama predstavlja smjernice za određivanje marketinških strategija online prodaje za vrijeme, ali i nakon anti Covid- 19 mjera.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Mihael Plećaš (mentor)

Avatar Url Josip Kereta (mentor)

Avatar Url Gordana Mršić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Merkaš, Miona
Ponašanje online potrošača prije i nakon anti COVID- 19 mjera, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb
Merkaš, M. (2022) 'Ponašanje online potrošača prije i nakon anti COVID- 19 mjera', diplomski rad, diplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Merka\v{s}, Miona}, year = {2022}, pages = {67}, keywords = {pona\v{s}anje online potro\v{s}a\v{c}a, Covid-19, anti Covid-19 mjere, trendovi pona\v{s}anja potro\v{s}a\v{c}a}, title = {Pona\v{s}anje online potro\v{s}a\v{c}a prije i nakon anti COVID- 19 mjera}, keyword = {pona\v{s}anje online potro\v{s}a\v{c}a, Covid-19, anti Covid-19 mjere, trendovi pona\v{s}anja potro\v{s}a\v{c}a}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Merka\v{s}, Miona}, year = {2022}, pages = {67}, keywords = {online consumer behavior, Covid-19, anti-Covid-19 measures, trends in consumer behavior}, title = {Online consumer behavior before and after anti COVID-19 measures}, keyword = {online consumer behavior, Covid-19, anti-Covid-19 measures, trends in consumer behavior}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font