Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1235533

Analiza utjecaja medija na odluke kupaca o kupovanju


Legović, Lucia
Analiza utjecaja medija na odluke kupaca o kupovanju, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1235533 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza utjecaja medija na odluke kupaca o kupovanju
(Analysis of media influence on customers' purchasing decisions)

Autori
Legović, Lucia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
30.03

Godina
2022

Stranica
31

Mentor
Plećaš, Mihael ; Zovak, Igor

Ključne riječi
Marketing, utjecaj medija, upravljanje tržištem
(Marketing, media influence, market management)

Sažetak
U ovom završnom radu se istražuje učestalost korištenja kozmetičkih proizvoda po dobnim skupinama i utjecaji medija i reklamiranja istih proizvoda na zadovoljstvo završnog kupaca. U istraživanju podijelit ćemo kupce po dobnoj skupini i generacijama, koliko na koju dobnu skupinu utječe marketing proizvoda i provjeriti koliko su toga svjesni završni kupci. Pitanja koja ćemo postaviti u ovom radu biti će osnovana na premisi da li pomoću marketinškog oglašavanja se dešava placebo efekt kod završnog kupca, da li cijena proizvoda utječe na njihovo zadovoljstvo („ako je proizvod skuplji onda mora biti i kvalitetniji“). U radu su obrađene teme vezane za marketing, upravljanje tržištem, koje generacije su najosjetljivije i „povodljivije“ na marketing koji se koristi danas, i na koji način se podsvjesno šalju poruke. Istraživački dio ovog rada sadrži odgovore na anketu provedenu za informacije o kupcima, koja stajališta oni imaju i potrošačke navike za određene kozmetičke proizvode i kakav utjecaj mediji imaju na njihovo stajalište za kupnju kozmetičkih proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Igor Zovak (mentor)

Avatar Url Mihael Plećaš (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Legović, Lucia
Analiza utjecaja medija na odluke kupaca o kupovanju, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Legović, L. (2022) 'Analiza utjecaja medija na odluke kupaca o kupovanju', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Legovi\'{c}, Lucia}, year = {2022}, pages = {31}, keywords = {Marketing, utjecaj medija, upravljanje tr\v{z}i\v{s}tem}, title = {Analiza utjecaja medija na odluke kupaca o kupovanju}, keyword = {Marketing, utjecaj medija, upravljanje tr\v{z}i\v{s}tem}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Legovi\'{c}, Lucia}, year = {2022}, pages = {31}, keywords = {Marketing, media influence, market management}, title = {Analysis of media influence on customers' purchasing decisions}, keyword = {Marketing, media influence, market management}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font