Pregled bibliografske jedinice broj: 1235533
Analiza utjecaja medija na odluke kupaca o kupovanju
Analiza utjecaja medija na odluke kupaca o kupovanju, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1235533 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza utjecaja medija na odluke kupaca o kupovanju
(Analysis of media influence on customers' purchasing
decisions)
Autori
Legović, Lucia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
30.03
Godina
2022
Stranica
31
Mentor
Plećaš, Mihael ; Zovak, Igor
Ključne riječi
Marketing, utjecaj medija, upravljanje tržištem
(Marketing, media influence, market management)
Sažetak
U ovom završnom radu se istražuje učestalost korištenja kozmetičkih proizvoda po dobnim skupinama i utjecaji medija i reklamiranja istih proizvoda na zadovoljstvo završnog kupaca. U istraživanju podijelit ćemo kupce po dobnoj skupini i generacijama, koliko na koju dobnu skupinu utječe marketing proizvoda i provjeriti koliko su toga svjesni završni kupci. Pitanja koja ćemo postaviti u ovom radu biti će osnovana na premisi da li pomoću marketinškog oglašavanja se dešava placebo efekt kod završnog kupca, da li cijena proizvoda utječe na njihovo zadovoljstvo („ako je proizvod skuplji onda mora biti i kvalitetniji“). U radu su obrađene teme vezane za marketing, upravljanje tržištem, koje generacije su najosjetljivije i „povodljivije“ na marketing koji se koristi danas, i na koji način se podsvjesno šalju poruke. Istraživački dio ovog rada sadrži odgovore na anketu provedenu za informacije o kupcima, koja stajališta oni imaju i potrošačke navike za određene kozmetičke proizvode i kakav utjecaj mediji imaju na njihovo stajalište za kupnju kozmetičkih proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija