Pregled bibliografske jedinice broj: 1235120
LJUDSKI RESURSI I POSLOVNI IMAGE
LJUDSKI RESURSI I POSLOVNI IMAGE // ASES - 2. International conference on social science / Oktay Kizkapan (ur.).
Lahti: Ases - Academy of scientific and education studies, 2022. str. 246-253 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1235120 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
LJUDSKI RESURSI I POSLOVNI IMAGE
(HUMAN RESOURCES AND BUSINESS IMAGE)
Autori
Vizjak, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
ASES - 2. International conference on social science
/ Oktay Kizkapan - Lahti : Ases - Academy of scientific and education studies, 2022, 246-253
ISBN
978-605-71607-6-8
Skup
ASES - 2. International conference on social science
Mjesto i datum
Kayseri, Turska, 01.01.2020
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Ljudski resursi, komunikacija, poslovni image, vizualni identitet, moda
(Human resources, communication, business image, visual identity, fashion.)
Sažetak
Ljudski čimbenik neophodan je faktor uspješnog poslovanja. O važnost ljudskih resursa napisani su brojni radovi, on manje aktualna tema u znanstvenom promišljanju jest ona vezana za *image* zaposlenika. Djelatnik u uslužnim djelatnostima prvi je kontakt s gostom/kupcem te je on taj koji će biti gradivni element cjelokupne slike koju će klijent izgraditi i ono će biti odlučujuće za zadovoljstvo uslugom i nastavkom suradnje. Zato je djelatnik u uslužnim djelatnostima na prvom mjestu i u njega je potrebno ulagati što u praksi često nije slučaj. Ono što se događa jest da se čovjek kao jedinka izgubi u radnom procesu i time postaje neprimjetan. To je vješto može izbjeći razvijenom emocionalnom inteligencijom pojedinca. Definirana kao proces prepoznavanja svojih i emocionalnih stanja drugih, a dokazano je da emocionalna inteligencija pozitivno utječe na poslovanje. Značaj emocionalne inteligencije u poslovanju sve više raste kroz okolnosti brzih promjenama i popratno prilagođavanje istima uz maksimalnu fleksibilnost koju mogu dati kvalitetni ljudski kapital. Cilj je ovoga znanstvenoga rada istaknuti čovjeka kao najvažnije karike u poslovnom procesu. Njegovanje dobrog „image“ pozitivna je poslovna praksa koja će se odraziti na cjelokupno poslovanje. Znanstveni doprinos ovoga rada očitue se u dokazivanju tvrdne da je sposobnost komuniciranja dobrim *imageom* važni aspekt u poslovanju, a posebice u uslužnim djelatnostima. Komunicira se na više razina, verbalno ali i neverbalno. Kroz sustav upravljanja ljudskih potencijala može se kontrolirati komunikacijski proces i oblikovati ga. Vizualni aspekt jedan je od oblika komunikacije i govori mnogo o samome zaposleniku te organizaciji. Putem komunikacije se odaje ili prikriva osobnost komunikatora i reflektira se slika radne okoline. Vizualni aspekt je bitan jer o prvom dojmu ovisi hoće li se poslovanje nastaviti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija