Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1235120

LJUDSKI RESURSI I POSLOVNI IMAGE


Vizjak, Maja
LJUDSKI RESURSI I POSLOVNI IMAGE // ASES - 2. International conference on social science / Oktay Kizkapan (ur.).
Lahti: Ases - Academy of scientific and education studies, 2022. str. 246-253 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1235120 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
LJUDSKI RESURSI I POSLOVNI IMAGE
(HUMAN RESOURCES AND BUSINESS IMAGE)

Autori
Vizjak, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
ASES - 2. International conference on social science / Oktay Kizkapan - Lahti : Ases - Academy of scientific and education studies, 2022, 246-253

ISBN
978-605-71607-6-8

Skup
ASES - 2. International conference on social science

Mjesto i datum
Kayseri, Turska, 01.01.2020

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Ljudski resursi, komunikacija, poslovni image, vizualni identitet, moda
(Human resources, communication, business image, visual identity, fashion.)

Sažetak
Ljudski čimbenik neophodan je faktor uspješnog poslovanja. O važnost ljudskih resursa napisani su brojni radovi, on manje aktualna tema u znanstvenom promišljanju jest ona vezana za *image* zaposlenika. Djelatnik u uslužnim djelatnostima prvi je kontakt s gostom/kupcem te je on taj koji će biti gradivni element cjelokupne slike koju će klijent izgraditi i ono će biti odlučujuće za zadovoljstvo uslugom i nastavkom suradnje. Zato je djelatnik u uslužnim djelatnostima na prvom mjestu i u njega je potrebno ulagati što u praksi često nije slučaj. Ono što se događa jest da se čovjek kao jedinka izgubi u radnom procesu i time postaje neprimjetan. To je vješto može izbjeći razvijenom emocionalnom inteligencijom pojedinca. Definirana kao proces prepoznavanja svojih i emocionalnih stanja drugih, a dokazano je da emocionalna inteligencija pozitivno utječe na poslovanje. Značaj emocionalne inteligencije u poslovanju sve više raste kroz okolnosti brzih promjenama i popratno prilagođavanje istima uz maksimalnu fleksibilnost koju mogu dati kvalitetni ljudski kapital. Cilj je ovoga znanstvenoga rada istaknuti čovjeka kao najvažnije karike u poslovnom procesu. Njegovanje dobrog „image“ pozitivna je poslovna praksa koja će se odraziti na cjelokupno poslovanje. Znanstveni doprinos ovoga rada očitue se u dokazivanju tvrdne da je sposobnost komuniciranja dobrim *imageom* važni aspekt u poslovanju, a posebice u uslužnim djelatnostima. Komunicira se na više razina, verbalno ali i neverbalno. Kroz sustav upravljanja ljudskih potencijala može se kontrolirati komunikacijski proces i oblikovati ga. Vizualni aspekt jedan je od oblika komunikacije i govori mnogo o samome zaposleniku te organizaciji. Putem komunikacije se odaje ili prikriva osobnost komunikatora i reflektira se slika radne okoline. Vizualni aspekt je bitan jer o prvom dojmu ovisi hoće li se poslovanje nastaviti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Maja Vizjak (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.asescongress.com

Citiraj ovu publikaciju:

Vizjak, Maja
LJUDSKI RESURSI I POSLOVNI IMAGE // ASES - 2. International conference on social science / Oktay Kizkapan (ur.).
Lahti: Ases - Academy of scientific and education studies, 2022. str. 246-253 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vizjak, M. (2022) LJUDSKI RESURSI I POSLOVNI IMAGE. U: Oktay Kizkapan (ur.)ASES - 2. International conference on social science.
@article{article, author = {Vizjak, Maja}, year = {2022}, pages = {246-253}, keywords = {Ljudski resursi, komunikacija, poslovni image, vizualni identitet, moda}, isbn = {978-605-71607-6-8}, title = {LJUDSKI RESURSI I POSLOVNI IMAGE}, keyword = {Ljudski resursi, komunikacija, poslovni image, vizualni identitet, moda}, publisher = {Ases - Academy of scientific and education studies}, publisherplace = {Kayseri, Turska} }
@article{article, author = {Vizjak, Maja}, year = {2022}, pages = {246-253}, keywords = {Human resources, communication, business image, visual identity, fashion.}, isbn = {978-605-71607-6-8}, title = {HUMAN RESOURCES AND BUSINESS IMAGE}, keyword = {Human resources, communication, business image, visual identity, fashion.}, publisher = {Ases - Academy of scientific and education studies}, publisherplace = {Kayseri, Turska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font