Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1234815

Kritičko promišljanje nastave usmjerene na učenika na osnovnoškolskoj razini


Filipov, Mia
Kritičko promišljanje nastave usmjerene na učenika na osnovnoškolskoj razini // Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije "Globalne i lokalne perspektive pedagogije" / Jukić, R. ; Bogatić, K. ; Gazibara, S. ; Pejaković, S. ; Simel, S. ; Varga, A. ; Campbell-Bar, V. (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 346-355 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1234815 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kritičko promišljanje nastave usmjerene na učenika na osnovnoškolskoj razini
(Critical reflection on student-oriented teaching in primary education)

Autori
Filipov, Mia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije "Globalne i lokalne perspektive pedagogije" / Jukić, R. ; Bogatić, K. ; Gazibara, S. ; Pejaković, S. ; Simel, S. ; Varga, A. ; Campbell-Bar, V. - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016, 346-355

ISBN
978-953-314-091-9

Skup
Međunarodna znanstvena konferencija "Globalne i lokalne perspektive pedagogije"

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 27-28.10.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
aktivno učenje ; konstruktivizam ; nastava usmjerena na učenika ; osnovno obrazovanje
(active learning ; constructivism ; primary education ; student-oriented teaching)

Sažetak
U suvremenoj pedagogiji dogodio se svojevrstan kopernikanski obrat paradigmi – „stara“ je paradigma bila usmjerena na nastavnika i predavački karakter nastave, koja je od učenika zahtijevala reprodukciju činjenica prezentiranih na nastavi, dok „nova“ paradigma pomiče fokus s nastavnika na učenika i njegova iskustva učenja, pri čemu djeluje kao subjekt vlastitoga učenja. Sukladno tome, u ovome radu predstavljen je didaktički koncept nastave usmjerene na učenika s posebnim naglaskom na osnovnoškolsku razinu te su u kontekstu ove teme razmatrani pojmovi konstruktivizma nasuprot instruktivizmu te aktivno učenje kao jedan od temeljnih pristupa suvremenoj nastavi. U radu su također ukratko objašnjeni korijeni nastave usmjerene na učenika, iznesene su razlike između tradicionalne i suvremene škole, a poseban je naglasak rada na kritičkom pristupu pojmu nastave usmjerene na učenika na osnovnoškolskoj razini. Preciznije, rad želi upozoriti na mogućnosti i poteškoće ostvarivanja aktivne nastave, a radi bolje ilustracije iznijet će se pregled istraživanja na tu temu. Tema je važna za suvremeni odgoj i obrazovanje, a rad je napisan u svrhu boljeg razumijevanja problematike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Mia Filipov (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Filipov, Mia
Kritičko promišljanje nastave usmjerene na učenika na osnovnoškolskoj razini // Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije "Globalne i lokalne perspektive pedagogije" / Jukić, R. ; Bogatić, K. ; Gazibara, S. ; Pejaković, S. ; Simel, S. ; Varga, A. ; Campbell-Bar, V. (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 346-355 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Filipov, M. (2016) Kritičko promišljanje nastave usmjerene na učenika na osnovnoškolskoj razini. U: Jukić, R., Bogatić, K., Gazibara, S., Pejaković, S., Simel, S., Varga, A. & Campbell-Bar, V. (ur.)Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije "Globalne i lokalne perspektive pedagogije".
@article{article, author = {Filipov, Mia}, year = {2016}, pages = {346-355}, keywords = {aktivno u\v{c}enje, konstruktivizam, nastava usmjerena na u\v{c}enika, osnovno obrazovanje}, isbn = {978-953-314-091-9}, title = {Kriti\v{c}ko promi\v{s}ljanje nastave usmjerene na u\v{c}enika na osnovno\v{s}kolskoj razini}, keyword = {aktivno u\v{c}enje, konstruktivizam, nastava usmjerena na u\v{c}enika, osnovno obrazovanje}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Filipov, Mia}, year = {2016}, pages = {346-355}, keywords = {active learning, constructivism, primary education, student-oriented teaching}, isbn = {978-953-314-091-9}, title = {Critical reflection on student-oriented teaching in primary education}, keyword = {active learning, constructivism, primary education, student-oriented teaching}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font