Pregled bibliografske jedinice broj: 123462
Interdisciplinarni pristup obrazovanju odgajatelja (s posebnim osvrtom na ekološko obrazovanje)
Interdisciplinarni pristup obrazovanju odgajatelja (s posebnim osvrtom na ekološko obrazovanje) // Dijete i djetinjstvo: Teorija i praksa predškolskoga odgoja / Babić, Nada ; Irović, Stanislava (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera, Visoka učiteljska škola u Osijeku, 2003. str. 361-370 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)
CROSBI ID: 123462 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interdisciplinarni pristup obrazovanju odgajatelja (s posebnim osvrtom na ekološko obrazovanje)
(Interdisciplinary Approach in Education of Pre &#8211 ; school teachers (with Special Reference to Environmental Education))
Autori
Uzelac, Vinka ; Pejčić, Aleksandra ; Anđić, Dunja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, cjeloviti rad (in extenso), pregledni
Izvornik
Dijete i djetinjstvo: Teorija i praksa predškolskoga odgoja
/ Babić, Nada ; Irović, Stanislava - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera, Visoka učiteljska škola u Osijeku, 2003, 361-370
Skup
Dijete i djetinjstvo: Teorija i praksa predškolskoga odgoja
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 10.2003
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Dijete; Odgajatelj; Okoliš; Odgoj i obrazovanje; Interdisciplinarnost
(Children; Pre-school Teacher; Environment; Education; Interdisciplinarity)
Sažetak
Cilj je ovog rada izazvati znanstvenu i stručnu diskusiju o pitanjima i problemima interdisciplinarnog obrazovanja odgajatelja, s posebnim osvrtom na problem ekološkog obrazovanja. U radu se ponajprije iznose neke povoljne pojavnosti odgoja i obrazovanja za okoliš. Isto se tako, dijagnosticiraju problemi i daju odgovori sa svrhom da se smanje pojedine negativne karakteristike današnjeg odgoja i obrazovanja. S tim u vezi, autorice smještaju raspravu o obrazovanju odgajatelja za okoliš u kontekst suvremenih gibanja u pedagogiji, odnosno pedagoškoj ekologiji. Pokušavaju afirmirati holistički pristup odgoju i obrazovanju za okoliš, odnosno interdisciplinarnost kao suvremeno načelo, koje u svojoj suštini podrazumijeva kvalitetniji odgoj i obrazovanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija