Pregled bibliografske jedinice broj: 1234107
Hrvatski kao ini i društveno korisno učenje: Tečaj latiničnoga opismenjavanja za tražitelje azila i azilante
Hrvatski kao ini i društveno korisno učenje: Tečaj latiničnoga opismenjavanja za tražitelje azila i azilante // Savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika: 5. zbornik radova
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska, 2019. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 1234107 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Hrvatski kao ini i društveno korisno učenje: Tečaj latiničnoga opismenjavanja za tražitelje azila i azilante
(Croatian as a second and foreign language and service learning: Latin script literacy course for asylum seekers and refugees)
Autori
Radošević, Lovro ; Sammartino, Francesca ; Šurbek, Đurđica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Izvornik
Savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika: 5. zbornik radova
/ - , 2019
Skup
SIH - Savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika 2019
Mjesto i datum
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska, 10.-11. 7. 2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
hrvatski kao ini jezik ; društveno korisno učenje ; latinično opismenjavanje ; tražitelji azila i azilanti ; ranjiva skupina učenika
(Croatian as a second and foreign language ; service learning ; Latin script literacy ; asylum seekers and refugees ; vulnerable group of students)
Sažetak
U radu se opisuje jednosemestralni rad na projektu društveno korisnoga učenja, Tečaju latiničnoga opismenjavanja za tražitelje azila i azilante, u okviru akademskoga kolegija Hrvatski kao ini i društveno korisno učenje Odsjeka za kroatistiku Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Za skupinu azilanata i tražitelja azila koji ne vladaju latiničnim pismom (a ni hrvatskim jezikom) osmišljen je tečaj učenja hrvatskoga latiničnoga pisma u trajanju od sedam tjedana. Nakon pregleda integracijske politike u Hrvatskoj u radu se opisuju ciljevi, faze i korisnici projekta te nastavne metode, tipovi zadataka i poteškoće polaznika na tečaju. Kada su svladali čitanje i pisanje na latinici, tražitelji azila i azilanti lakše se mogu uključivati u tečajeve hrvatskoga jezika, što je bio jedan od glavnih motiva ovoga projekta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA