Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1234107

Hrvatski kao ini i društveno korisno učenje: Tečaj latiničnoga opismenjavanja za tražitelje azila i azilante


Radošević, Lovro; Sammartino, Francesca; Šurbek, Đurđica
Hrvatski kao ini i društveno korisno učenje: Tečaj latiničnoga opismenjavanja za tražitelje azila i azilante // Savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika: 5. zbornik radova
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska, 2019. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 1234107 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Hrvatski kao ini i društveno korisno učenje: Tečaj latiničnoga opismenjavanja za tražitelje azila i azilante
(Croatian as a second and foreign language and service learning: Latin script literacy course for asylum seekers and refugees)

Autori
Radošević, Lovro ; Sammartino, Francesca ; Šurbek, Đurđica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Izvornik
Savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika: 5. zbornik radova / - , 2019

Skup
SIH - Savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika 2019

Mjesto i datum
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska, 10.-11. 7. 2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
hrvatski kao ini jezik ; društveno korisno učenje ; latinično opismenjavanje ; tražitelji azila i azilanti ; ranjiva skupina učenika
(Croatian as a second and foreign language ; service learning ; Latin script literacy ; asylum seekers and refugees ; vulnerable group of students)

Sažetak
U radu se opisuje jednosemestralni rad na projektu društveno korisnoga učenja, Tečaju latiničnoga opismenjavanja za tražitelje azila i azilante, u okviru akademskoga kolegija Hrvatski kao ini i društveno korisno učenje Odsjeka za kroatistiku Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Za skupinu azilanata i tražitelja azila koji ne vladaju latiničnim pismom (a ni hrvatskim jezikom) osmišljen je tečaj učenja hrvatskoga latiničnoga pisma u trajanju od sedam tjedana. Nakon pregleda integracijske politike u Hrvatskoj u radu se opisuju ciljevi, faze i korisnici projekta te nastavne metode, tipovi zadataka i poteškoće polaznika na tečaju. Kada su svladali čitanje i pisanje na latinici, tražitelji azila i azilanti lakše se mogu uključivati u tečajeve hrvatskoga jezika, što je bio jedan od glavnih motiva ovoga projekta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Radošević, Lovro; Sammartino, Francesca; Šurbek, Đurđica
Hrvatski kao ini i društveno korisno učenje: Tečaj latiničnoga opismenjavanja za tražitelje azila i azilante // Savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika: 5. zbornik radova
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska, 2019. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, stručni)
Radošević, L., Sammartino, F. & Šurbek, Đ. (2019) Hrvatski kao ini i društveno korisno učenje: Tečaj latiničnoga opismenjavanja za tražitelje azila i azilante. U: Savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika: 5. zbornik radova.
@article{article, author = {Rado\v{s}evi\'{c}, Lovro and Sammartino, Francesca and \v{S}urbek, \DJur\djica}, year = {2019}, keywords = {hrvatski kao ini jezik, dru\v{s}tveno korisno u\v{c}enje, latini\v{c}no opismenjavanje, tra\v{z}itelji azila i azilanti, ranjiva skupina u\v{c}enika}, title = {Hrvatski kao ini i dru\v{s}tveno korisno u\v{c}enje: Te\v{c}aj latini\v{c}noga opismenjavanja za tra\v{z}itelje azila i azilante}, keyword = {hrvatski kao ini jezik, dru\v{s}tveno korisno u\v{c}enje, latini\v{c}no opismenjavanje, tra\v{z}itelji azila i azilanti, ranjiva skupina u\v{c}enika}, publisherplace = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Rado\v{s}evi\'{c}, Lovro and Sammartino, Francesca and \v{S}urbek, \DJur\djica}, year = {2019}, keywords = {Croatian as a second and foreign language, service learning, Latin script literacy, asylum seekers and refugees, vulnerable group of students}, title = {Croatian as a second and foreign language and service learning: Latin script literacy course for asylum seekers and refugees}, keyword = {Croatian as a second and foreign language, service learning, Latin script literacy, asylum seekers and refugees, vulnerable group of students}, publisherplace = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font