Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1234037

Pitanje u nastavi: udžbenici za nastavu hrvatskoga jezika i književnosti


Huljev, Antonija
Pitanje u nastavi: udžbenici za nastavu hrvatskoga jezika i književnosti // Didaktički izazovi III : didaktička retrospektiva i perspektiva - Kamo i kako dalje? : zbornik radova = Didactic challenges III : didactic retrospective and perspective - Where/how do we go from here? : conference proceedings / Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizdarevikj, Jasmina (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 339-349 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1234037 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pitanje u nastavi: udžbenici za nastavu hrvatskoga jezika i književnosti
(Question in Class: Textbooks for Croatian Language and Literature Classes)

Autori
Huljev, Antonija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Didaktički izazovi III : didaktička retrospektiva i perspektiva - Kamo i kako dalje? : zbornik radova = Didactic challenges III : didactic retrospective and perspective - Where/how do we go from here? : conference proceedings / Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizdarevikj, Jasmina - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020, 339-349

ISBN
978-953-6965-96-0

Skup
Didaktički izazovi III : didaktička retrospektiva i perspektiva - Kamo i kako dalje?

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 16.05.2019. - 17.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
odgojne vrijednosti ; pitanje u nastavi ; srednja strukovna škola ; udžbenik
(educational values ; question in class ; vocational school ; textbook)

Sažetak
Rad polazi od pretpostavke da književnost pospješuje odgoj i socijalizaciju pojedinca u okviru obitelji i društva, ugrađivanje vrijednosti i stavova u osobnost svakoga pojedinca te upućuje na didaktičku zadaću književnosti i različite mogućnosti pristupa književnom djelu. Za potrebe rada analizirana je zastupljenost ulomaka romana i bajki Ivane Brlić-Mažuranić (1873.–1938.) u 29 udžbenika za nastavu hrvatskoga jezika i književnosti u srednjim strukovnim školama, od toga 18 udžbenika za četverogodišnje strukovne škole, 9 udžbenika za trogodišnje strukovne škole te 2 udžbenika za medicinske škole. S obzirom na zastupljenost književnih ulomaka u udžbenicima analizirana su i pitanja s obzirom na sami tekst. Zastupljena su pitanja potom kategorizirana prema Sandersovoj reviziji Bloomove taksonomije kognitivnih i psihomotornih ciljeva učenja te se određuju kao doslovna, aplikacijska, sintetička, analitička, evaluacijska, interpretacijska te translacijska pitanja kako bi se dobio uvid u zastupljenost udžbeničkih pitanja prema njihovoj vrsti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Antonija Huljev (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

drive.google.com

Citiraj ovu publikaciju:

Huljev, Antonija
Pitanje u nastavi: udžbenici za nastavu hrvatskoga jezika i književnosti // Didaktički izazovi III : didaktička retrospektiva i perspektiva - Kamo i kako dalje? : zbornik radova = Didactic challenges III : didactic retrospective and perspective - Where/how do we go from here? : conference proceedings / Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizdarevikj, Jasmina (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 339-349 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Huljev, A. (2020) Pitanje u nastavi: udžbenici za nastavu hrvatskoga jezika i književnosti. U: Peko, A., Ivanuš Grmek, M. & Delcheva Dizdarevikj, J. (ur.)Didaktički izazovi III : didaktička retrospektiva i perspektiva - Kamo i kako dalje? : zbornik radova = Didactic challenges III : didactic retrospective and perspective - Where/how do we go from here? : conference proceedings.
@article{article, author = {Huljev, Antonija}, year = {2020}, pages = {339-349}, keywords = {odgojne vrijednosti, pitanje u nastavi, srednja strukovna \v{s}kola, ud\v{z}benik}, isbn = {978-953-6965-96-0}, title = {Pitanje u nastavi: ud\v{z}benici za nastavu hrvatskoga jezika i knji\v{z}evnosti}, keyword = {odgojne vrijednosti, pitanje u nastavi, srednja strukovna \v{s}kola, ud\v{z}benik}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Huljev, Antonija}, year = {2020}, pages = {339-349}, keywords = {educational values, question in class, vocational school, textbook}, isbn = {978-953-6965-96-0}, title = {Question in Class: Textbooks for Croatian Language and Literature Classes}, keyword = {educational values, question in class, vocational school, textbook}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font