Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1233006

Digitalna pismenost u službi visokoškolskog obrazovanja


Martinović, Ivana; Golenko, Dejana; Badurina, Boris
Digitalna pismenost u službi visokoškolskog obrazovanja // Međunarodni interdisciplinarni 2. Kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: "Izazovi obrazovanja": knjižica sažetaka / Miliša, Zlatko ; Papo, Demian ; Potlimbrzović, Hrvoje (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 55-56 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1233006 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Digitalna pismenost u službi visokoškolskog obrazovanja
(Digital Literacy in the Service of Higher Education)

Autori
Martinović, Ivana ; Golenko, Dejana ; Badurina, Boris

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Međunarodni interdisciplinarni 2. Kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: "Izazovi obrazovanja": knjižica sažetaka / Miliša, Zlatko ; Papo, Demian ; Potlimbrzović, Hrvoje - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022, 55-56

ISBN
978-953-314-175-6

Skup
Međunarodni interdisciplinarni 2. Kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: Izazovi obrazovanja

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 03.11.2022. - 05.11.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
digitalna pismenost, visokoškolsko obrazovanje, studenti, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Sveučilište u Rijeci
(digital literacy, higher education, students, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, University of Rijeka)

Sažetak
Osim razvijene osnovne pismenosti, svaki student treba imati razvijenu i digitalnu pismenost bez koje je nemoguće odolijevati izazovima visokoškolskog obrazovanja. Ona podrazumijeva kombinaciju informacijskih i komunikacijskih vještina, vještina kreiranja sadržaja, vještina upravljanja sigurnošću i vještina rješavanja problema. Neki autori digitalne vještine razlažu na četiri dimenzije koje uključuju tehničke i operacijske vještine, vještine navigacije i procesuiranja informacija, vještine komunikacije i interakcije te vještine kreiranja i produkcije sadržaja. S obzirom na to da današnji studenti pripadaju generaciji koja se smatra digitalnim domorocima, njihove su digitalne vještine razvijene u određenoj mjeri. Neka istraživanja pokazuju da se studenti smatraju digitalno pismenima. Oni bi trebali pokazati sofisticiranije digitalne vještine da bi mogli uspješno savladavati sve zadaće i potrebe s kojima se susreću tijekom procesa studiranja. U ovom radu fokus je na istraživanju digitalne pismenosti studenata osječkog i riječkog sveučilišta. Cilj je rada utvrditi razinu digitalne pismenosti studenata na nekoliko fakulteta na sveučilištima u Osijeku i Rijeci. Dobiveni rezultati istraživanja poslužit će za postavljanje primjerenih indikatora za kreiranje takvog obrazovnog okruženja studenata koje omogućuje kontinuirano i sustavno stjecanje vještina digitalne pismenosti. U istraživanju se primjenjuje kvantitativna metoda uz primjenu upitnika kao glavnog instrumenta kojim se testiraju vještine digitalne pismenosti studenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Pravni fakultet, Rijeka,
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Boris Badurina (autor)

Avatar Url Dejana Golenko (autor)

Avatar Url Ivana Martinović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.ffos.unios.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Martinović, Ivana; Golenko, Dejana; Badurina, Boris
Digitalna pismenost u službi visokoškolskog obrazovanja // Međunarodni interdisciplinarni 2. Kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: "Izazovi obrazovanja": knjižica sažetaka / Miliša, Zlatko ; Papo, Demian ; Potlimbrzović, Hrvoje (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 55-56 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)
Martinović, I., Golenko, D. & Badurina, B. (2022) Digitalna pismenost u službi visokoškolskog obrazovanja. U: Miliša, Z., Papo, D. & Potlimbrzović, H. (ur.)Međunarodni interdisciplinarni 2. Kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: "Izazovi obrazovanja": knjižica sažetaka.
@article{article, author = {Martinovi\'{c}, Ivana and Golenko, Dejana and Badurina, Boris}, year = {2022}, pages = {55-56}, keywords = {digitalna pismenost, visoko\v{s}kolsko obrazovanje, studenti, Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Sveu\v{c}ili\v{s}te u Rijeci}, isbn = {978-953-314-175-6}, title = {Digitalna pismenost u slu\v{z}bi visoko\v{s}kolskog obrazovanja}, keyword = {digitalna pismenost, visoko\v{s}kolsko obrazovanje, studenti, Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Sveu\v{c}ili\v{s}te u Rijeci}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Martinovi\'{c}, Ivana and Golenko, Dejana and Badurina, Boris}, year = {2022}, pages = {55-56}, keywords = {digital literacy, higher education, students, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, University of Rijeka}, isbn = {978-953-314-175-6}, title = {Digital Literacy in the Service of Higher Education}, keyword = {digital literacy, higher education, students, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, University of Rijeka}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font