Pregled bibliografske jedinice broj: 1232947
Ekranizacija književnih djela u podučavanju filozofije odgoja na primjeru filma „Iskupljenje u Shawshanku“
Ekranizacija književnih djela u podučavanju filozofije odgoja na primjeru filma „Iskupljenje u Shawshanku“ // 63. godišnji simpozij Hrvatskog filozofskog društva BIBLIOZOFIJA: KNJIGA U FILOZOFIJI I FILOZOFIJA KNJIGE - knjiga sažetaka / Jurić, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2022. str. 58-58 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1232947 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ekranizacija književnih djela u podučavanju
filozofije odgoja na primjeru filma „Iskupljenje u
Shawshanku“
(Screening of literary works in teaching the
philosophy of education using the example of the
movie "Shawshank Redemption")
Autori
Kelam, Ivica ; Rupči Kelam, Darija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
63. godišnji simpozij Hrvatskog filozofskog društva BIBLIOZOFIJA: KNJIGA U FILOZOFIJI I FILOZOFIJA KNJIGE - knjiga sažetaka
/ Jurić, Hrvoje - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2022, 58-58
ISBN
978-953-164-217-0
Skup
63. godišnji simpozij Hrvatskog filozofskog društva Bibliozofija: knjiga u filozofiji i filozofija knjige
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 24.11.2022. - 26.11.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
filozofija odgoja, film, Iskupljenje u Shawshanku
(Philosophy of education, movie, The Shawshank Redemption)
Sažetak
SAŽETAK (može i kao zaseban word-dokument) U kontekstu filozofije odgoja u izlaganju ćemo analizirati ekranizaciju novele Stephena Kinga „Rita Heyworth i Iskupljenje u Shawshanku“ koja je prema mišljenju mnogih ljubitelja filma, pretočena u najbolji film svih vremena „Iskupljenje u Shawshanku“. Izdvojiti ćemo i analizirati temeljni motiv filma, glavne likove, problematiku obrađenu kroz film te temeljne filozofske pojmove koji se prožimaju u filmu. Znamo kako filmska umjetnost u današnje vrijeme ima često puta veći utjecaj na ljude (posebice mlade) u odnosu na književna djela u kontekstu formiranja ličnosti, stavova i načina razmišljanja. Imajući upravo to u vidu, u izlaganju ćemo analizirati prednosti i nedostatke ekranizacije književnih djela na navedenom filmu te ukazati na mogućnosti upotrebe ekraniziranih književnih djela u podučavanju filozofije na fakultetima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filozofija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek,
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek,
Kineziološki fakultet Osijek