Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 123276

Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha u svjetlu teorije kurikuluma


Matijević, Milan
Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha u svjetlu teorije kurikuluma // Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2002. str. 18-38


CROSBI ID: 123276 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha u svjetlu teorije kurikuluma
(The school assessment in the light of the Theory of curriculum)

Autori
Matijević, Milan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni

Knjiga
Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha

Urednik/ci
Vrgoč, Hrvoje

Izdavač
Hrvatski pedagoško-književni zbor

Grad
Zagreb

Godina
2002

Raspon stranica
18-38

ISBN
953-6134-44-6

Ključne riječi
školsko ocjenjivanje, osnovna škola, teorija kurikuluma
(school assessment, primary school, theory of curriculum)

Sažetak
Autor prikazuje pregled iskustava na školskom ocjenjivanju u povijesti hrvatskoga školstva, zatim ocjenjivanja učenika u svijetu, s posebnim naglaskom na ocjenjivanje u obveznom školovanju te nove spoznaje teorije kurikuluma o organizaciji nastave i učenja u novom medijskom okruženju. U radu su ponuđena temeljna načela koja bi valjalo uvažavati u praćenju i ocjenjivanju učenika na početku 21. stoljeća koje obilježava novo medijsko okruženje učenika. Tu je i rasprava o novim ciljevima učenja među kojima autor posebnu pozornost posvećuje osposobljavanju za traženje i selekciju informacija te učenje samostalnog učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0131001

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Milan Matijević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Matijević, Milan
Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha u svjetlu teorije kurikuluma // Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2002. str. 18-38
Matijević, M. (2002) Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha u svjetlu teorije kurikuluma. U: Vrgoč, H. (ur.) Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha. Zagreb, Hrvatski pedagoško-književni zbor, str. 18-38.
@inbook{inbook, author = {Matijevi\'{c}, Milan}, editor = {Vrgo\v{c}, H.}, year = {2002}, pages = {18-38}, keywords = {\v{s}kolsko ocjenjivanje, osnovna \v{s}kola, teorija kurikuluma}, isbn = {953-6134-44-6}, title = {Pra\'{c}enje i ocjenjivanje \v{s}kolskog uspjeha u svjetlu teorije kurikuluma}, keyword = {\v{s}kolsko ocjenjivanje, osnovna \v{s}kola, teorija kurikuluma}, publisher = {Hrvatski pedago\v{s}ko-knji\v{z}evni zbor}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Matijevi\'{c}, Milan}, editor = {Vrgo\v{c}, H.}, year = {2002}, pages = {18-38}, keywords = {school assessment, primary school, theory of curriculum}, isbn = {953-6134-44-6}, title = {The school assessment in the light of the Theory of curriculum}, keyword = {school assessment, primary school, theory of curriculum}, publisher = {Hrvatski pedago\v{s}ko-knji\v{z}evni zbor}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font