Pregled bibliografske jedinice broj: 123276
Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha u svjetlu teorije kurikuluma
Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha u svjetlu teorije kurikuluma // Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2002. str. 18-38
CROSBI ID: 123276 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha u svjetlu teorije kurikuluma
(The school assessment in the light of the Theory of curriculum)
Autori
Matijević, Milan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha
Urednik/ci
Vrgoč, Hrvoje
Izdavač
Hrvatski pedagoško-književni zbor
Grad
Zagreb
Godina
2002
Raspon stranica
18-38
ISBN
953-6134-44-6
Ključne riječi
školsko ocjenjivanje, osnovna škola, teorija kurikuluma
(school assessment, primary school, theory of curriculum)
Sažetak
Autor prikazuje pregled iskustava na školskom ocjenjivanju u povijesti hrvatskoga školstva, zatim ocjenjivanja učenika u svijetu, s posebnim naglaskom na ocjenjivanje u obveznom školovanju te nove spoznaje teorije kurikuluma o organizaciji nastave i učenja u novom medijskom okruženju. U radu su ponuđena temeljna načela koja bi valjalo uvažavati u praćenju i ocjenjivanju učenika na početku 21. stoljeća koje obilježava novo medijsko okruženje učenika. Tu je i rasprava o novim ciljevima učenja među kojima autor posebnu pozornost posvećuje osposobljavanju za traženje i selekciju informacija te učenje samostalnog učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA