Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1232486

Društvene mreže kao novi komunikacijski i marketinški alat


Klječanin Franić, Željana; Korpes, Kim; Butković, Ivan
Društvene mreže kao novi komunikacijski i marketinški alat // Zbornik radova znanstveno-stručnog skupa s međunarodnim sudjelovanjem Veterinarski dani 2022. / Severin, Krešimir (ur.).
Poreč: Hrvatska veterinarska komora ; Veterinarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatski veterinarski institut, 2022. str. 30-30 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1232486 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Društvene mreže kao novi komunikacijski i marketinški alat
(Social networks as a new communication and marketing tool)

Autori
Klječanin Franić, Željana ; Korpes, Kim ; Butković, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Zbornik radova znanstveno-stručnog skupa s međunarodnim sudjelovanjem Veterinarski dani 2022. / Severin, Krešimir - Poreč : Hrvatska veterinarska komora ; Veterinarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatski veterinarski institut, 2022, 30-30

Skup
Veterinarski dani 2022.

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 20.10.2022. - 23.10.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
eterinarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, društvene mreže, komunikacija, promidžba
(Faculty of Veterinary Medicine University of Zagreb, social networks, communication, promotion)

Sažetak
Društvene su se mreže na internetu pojavile prije gotovo tri desetljeća i u međuvremenu su postale platforma koja omogućuje ne samo društvenu interakciju i razne oblike komunikacije nego i razmjenu različitih sadržaja i usluga. Prisutne su i u akademskoj zajednici, naime visokoškolske ustanove nastoje iskoristiti velik potencijal društvenih mreža, prije svega kao novog komunikacijskog kanala sa zainteresiranom javnošću, kao sredstvo za upravljanje reputacijom te kao marketinški alat usmjeren k ciljanim skupinama. Na društvenim je mrežama već nekoliko godina prisutan i Veterinarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, i to na Facebooku, Instagramu i Youtubeu. Kao masovni kanal namijenjen različitim dobnim skupinama Facebook je idealna platforma za komunikaciju sa studentima i nastavnicima te širom javnošću, za dijeljenje informacija važnih za studente te za promociju znanstvenoistraživačkih aktivnosti i stručnih djelatnosti Fakulteta. Youtube, kao kanal namijenjen dijeljenju multimedijskih sadržaja, pogodan je za predstavljanje raznih edukativnih sadržaja iz veterinarske medicine. Instagram je namijenjen kratkim i dinamičnim sadržajima i služi za promociju ustanove. S aktivnošću na društvenim mrežama pojavljuju se međutim i određena pitanja: tko će biti zadužen za praćenje i objavu sadržaja te njihovu prilagodbu s obzirom na to da različite društvene mreže zahtijevaju različito oblikovan sadržaj, kako će se komunicirati – formalnije ili ležernije, koji će se sadržaji objavljivati, kojom dinamikom i kada itd. Ova pitanja upućuju na to da novi komunikacijski kanal zahtijeva i pomno planiranje i izradu strategije kako bi visokoškolska ustanova iskoristila mogućnosti koje društvene mreže nude za promociju svojih aktivnosti. S obzirom na vrlo širok raspon djelatnosti Veterinarskoga fakulteta s kojima šira javnost često nije upoznata te brojne aktivnosti njegovih studenata i djelatnika, prisutnost na društvenim mrežama omogućuje veću vidljivost i prepoznatljivost u društvenoj zajednici, može biti način privlačenja studenata, omogućuje promidžbu znanstvenoistraživačkih i stručnih aktivnosti te je izvrstan komunikacijski kanal i unutar ustanove i sa zainteresiranim pojedincima i skupinama izvan ustanove.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Veterinarska medicina



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Kim Korpes (autor)

Avatar Url Ivan Butković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Klječanin Franić, Željana; Korpes, Kim; Butković, Ivan
Društvene mreže kao novi komunikacijski i marketinški alat // Zbornik radova znanstveno-stručnog skupa s međunarodnim sudjelovanjem Veterinarski dani 2022. / Severin, Krešimir (ur.).
Poreč: Hrvatska veterinarska komora ; Veterinarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatski veterinarski institut, 2022. str. 30-30 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Klječanin Franić, Ž., Korpes, K. & Butković, I. (2022) Društvene mreže kao novi komunikacijski i marketinški alat. U: Severin, K. (ur.)Zbornik radova znanstveno-stručnog skupa s međunarodnim sudjelovanjem Veterinarski dani 2022..
@article{article, author = {Klje\v{c}anin Frani\'{c}, \v{Z}eljana and Korpes, Kim and Butkovi\'{c}, Ivan}, editor = {Severin, K.}, year = {2022}, pages = {30-30}, keywords = {eterinarski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, komunikacija, promid\v{z}ba}, title = {Dru\v{s}tvene mre\v{z}e kao novi komunikacijski i marketin\v{s}ki alat}, keyword = {eterinarski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, komunikacija, promid\v{z}ba}, publisher = {Hrvatska veterinarska komora ; Veterinarski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Hrvatski veterinarski institut}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Klje\v{c}anin Frani\'{c}, \v{Z}eljana and Korpes, Kim and Butkovi\'{c}, Ivan}, editor = {Severin, K.}, year = {2022}, pages = {30-30}, keywords = {Faculty of Veterinary Medicine University of Zagreb, social networks, communication, promotion}, title = {Social networks as a new communication and marketing tool}, keyword = {Faculty of Veterinary Medicine University of Zagreb, social networks, communication, promotion}, publisher = {Hrvatska veterinarska komora ; Veterinarski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Hrvatski veterinarski institut}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font