Pregled bibliografske jedinice broj: 1231391
UNAPREĐENJE ORGANIZACIJE POVRATA KOD MALOPRODAJE NAMJEŠTAJA
UNAPREĐENJE ORGANIZACIJE POVRATA KOD MALOPRODAJE NAMJEŠTAJA, 2021., diplomski rad, diplomski, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb
CROSBI ID: 1231391 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UNAPREĐENJE ORGANIZACIJE POVRATA KOD MALOPRODAJE NAMJEŠTAJA
(IMPROVING THE RETURN ORGANIZATION IN FURNITURE RETAIL)
Autori
Kladar, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet prometnih znanosti
Mjesto
Zagreb
Datum
22.09
Godina
2021
Stranica
65
Mentor
Bajor, Ivona
Ključne riječi
sustav povrata ; maloprodaja ; razlozi povrata ; vraćeni proizvodi
(return system ; retail ; reasons for refund ; returned products.)
Sažetak
Povratna logistika predstavlja obrnuti tok kretanja robe. Glavni zadaci u sustavu povrata su sakupljanje, provjera, selekcija, sortiranje te recikliranje ili odlaganje proizvoda u povratu. Prikupljanje proizvoda odvija se na prodajnim mjestima gdje je kupac kupio proizvod, a nakon što prođe kroz sve potrebne aktivnosti, može se redistribuirati s ciljem postizanja njegove najveće moguće vrijednosti. Nekorišten proizvod vraća se u prodaju, korišteni se usmjeravaju u outlet trgovine, na sekundarna tržišta te u druge kanale. Maloprodaja danas ima određene glavne funkcije, a to su osiguravanje asortimana proizvoda i usluga, razlaganje velikih količina proizvoda u manje prema potrebama kupca, držanje zaliha te pružanja usluga za lakšu kupnju i korištenje proizvoda. Povratni sustav uključuje dva osnovna koncepta strukture povrata, centralizirani i decentralizirani sustav. Razlozi povrata proizvoda postaju sve opširniji, a svaka tvrtka određuje svoja pravila. Prikazana je analiza sustava povrata maloprodajne tvrtke namještaja, a na temelju istraživanja predložena su moguća unapređenja istog.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport