Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1231182

Usporedba karakteristika Memrise, Quizlet i Duolingo aplikacija za učenje jezika


Kordić, Marta
Usporedba karakteristika Memrise, Quizlet i Duolingo aplikacija za učenje jezika, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb


CROSBI ID: 1231182 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usporedba karakteristika Memrise, Quizlet i Duolingo aplikacija za učenje jezika
(Comparison of Memrise, Quizlet and Duoling applications based on their characteristics)

Autori
Kordić, Marta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti

Mjesto
Zagreb

Datum
16.09

Godina
2022

Stranica
45

Mentor
Kocijan, Kristina

Ključne riječi
Memrise ; Quizlet ; Duolingo ; aplikacija za učenje jezika ; učenje jezika
(Memrise ; Quizlet ; Duolingo ; language learning applications ; language learning)

Sažetak
U ovom će se završnom radu usporediti tri aplikacije za učenje jezika (Memrise, Quizlet i Duolingo) iz perspektive korisnika jezičnih tečajeva (učenika) i stvaratelja jezičnih sadržaja (profesora). U prvom će se dijelu dati kratak pregled načina na koji je došlo do korištenja mrežnih alata za učenje jezika – kako su se i iz kojeg razloga te aplikacije počele pojavljivali te što je utjecalo na njihov procvat u očima šire javnosti. Nadalje, navest će se pet karakteristika zajedničkih navedenim aplikacijama te će se na osnovu navedenih karakteristika te aplikacije i usporediti. U obzir će se uzeti i razlike u obliku između samih aplikacija te njihovih odgovarajućih mrežnih stranica. Primjeri će biti dani na osnovu tečajeva japanskog i korejskog jezika. Cilj završnog rada je, uz samo osvještavanje činjenice da su aplikacije za učenje jezika jednako vrijedan alat za savladavanje jezične materije kao i tradicionalne metode učenja, doći do zaključka koja od navedenih aplikacija s obzirom na određene karakteristike najviše odgovara učenicima, a koja profesorima. Samim se radom želi istaknuti potrebitost navedenih alata kao sredstva za učenje u današnjem, progresivno sve manje analognom, svijetu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Kristina Kocijan (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kordić, Marta
Usporedba karakteristika Memrise, Quizlet i Duolingo aplikacija za učenje jezika, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb
Kordić, M. (2022) 'Usporedba karakteristika Memrise, Quizlet i Duolingo aplikacija za učenje jezika', diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kordi\'{c}, Marta}, year = {2022}, pages = {45}, keywords = {Memrise, Quizlet, Duolingo, aplikacija za u\v{c}enje jezika, u\v{c}enje jezika}, title = {Usporedba karakteristika Memrise, Quizlet i Duolingo aplikacija za u\v{c}enje jezika}, keyword = {Memrise, Quizlet, Duolingo, aplikacija za u\v{c}enje jezika, u\v{c}enje jezika}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kordi\'{c}, Marta}, year = {2022}, pages = {45}, keywords = {Memrise, Quizlet, Duolingo, language learning applications, language learning}, title = {Comparison of Memrise, Quizlet and Duoling applications based on their characteristics}, keyword = {Memrise, Quizlet, Duolingo, language learning applications, language learning}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font