Pregled bibliografske jedinice broj: 1231182
Usporedba karakteristika Memrise, Quizlet i Duolingo aplikacija za učenje jezika
Usporedba karakteristika Memrise, Quizlet i Duolingo aplikacija za učenje jezika, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb
CROSBI ID: 1231182 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usporedba karakteristika Memrise, Quizlet i Duolingo
aplikacija za učenje jezika
(Comparison of Memrise, Quizlet and Duoling
applications based on their characteristics)
Autori
Kordić, Marta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Mjesto
Zagreb
Datum
16.09
Godina
2022
Stranica
45
Mentor
Kocijan, Kristina
Ključne riječi
Memrise ; Quizlet ; Duolingo ; aplikacija za učenje jezika ; učenje jezika
(Memrise ; Quizlet ; Duolingo ; language learning applications ; language learning)
Sažetak
U ovom će se završnom radu usporediti tri aplikacije za učenje jezika (Memrise, Quizlet i Duolingo) iz perspektive korisnika jezičnih tečajeva (učenika) i stvaratelja jezičnih sadržaja (profesora). U prvom će se dijelu dati kratak pregled načina na koji je došlo do korištenja mrežnih alata za učenje jezika – kako su se i iz kojeg razloga te aplikacije počele pojavljivali te što je utjecalo na njihov procvat u očima šire javnosti. Nadalje, navest će se pet karakteristika zajedničkih navedenim aplikacijama te će se na osnovu navedenih karakteristika te aplikacije i usporediti. U obzir će se uzeti i razlike u obliku između samih aplikacija te njihovih odgovarajućih mrežnih stranica. Primjeri će biti dani na osnovu tečajeva japanskog i korejskog jezika. Cilj završnog rada je, uz samo osvještavanje činjenice da su aplikacije za učenje jezika jednako vrijedan alat za savladavanje jezične materije kao i tradicionalne metode učenja, doći do zaključka koja od navedenih aplikacija s obzirom na određene karakteristike najviše odgovara učenicima, a koja profesorima. Samim se radom želi istaknuti potrebitost navedenih alata kao sredstva za učenje u današnjem, progresivno sve manje analognom, svijetu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti