Pregled bibliografske jedinice broj: 1231073
Sociodemografske i geografske razlike u primjeni načela zavičajnosti u nastavi predmeta priroda i društvo
Sociodemografske i geografske razlike u primjeni načela zavičajnosti u nastavi predmeta priroda i društvo // Danubius noster, 2022 (2022), 3; 131-142 doi:10.55072/DN.2022.3.131 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1231073 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sociodemografske i geografske razlike u primjeni
načela zavičajnosti u nastavi predmeta priroda i
društvo
(Socio-demographic and geographic differences in
the application of the native principle in the
teaching of nature and society)
Autori
Mihoković, Klara ; Šlezak, Hrvoje
Izvornik
Danubius noster (2064-1060) 2022
(2022), 3;
131-142
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
princip zavičajnosti ; poučavanje ; priroda i društvo
(the principle of nativeness ; teaching ; nature and society)
Sažetak
Načelo zavičajnosti jedno je od najvažnijih metodičkih načela u nastavi nastavnog predmeta Priroda i društvo. Odabrani nastavni sadržaji kojima se žele ostvariti propisani ishodi učenja moraju biti bliski prostoru učenikova okruženja. Na uzorku od 226 učitelja razredne nastave uz pomoć upitnika autori su istražili (ne)postojanje razlika u primjeni načela zavičajnosti među učiteljima s obzirom na određene sociodemografske i geografske karakteristike poput godina radnog iskustva, rada u ruralnoj / urbanoj sredini i regionalnoj pripadnosti škole u kojoj su učitelji zaposleni.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Geografija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Sveučilište u Zagrebu
Profili:
Hrvoje Šlezak
(autor)