Pregled bibliografske jedinice broj: 1230790
Primjena predmetnog kurikuluma Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti u nastavnoj praksi od 4. do 8. razreda osnovne općeobrazovne škole
Primjena predmetnog kurikuluma Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti u nastavnoj praksi od 4. do 8. razreda osnovne općeobrazovne škole // Primjena predmetnih kurikuluma u nastavnoj praksi
Osijek, Hrvatska, 2022. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1230790 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena predmetnog kurikuluma Glazbene kulture i
Glazbene umjetnosti u nastavnoj praksi od 4. do 8.
razreda osnovne općeobrazovne škole
(Application of the subject curriculum of Musical
Culture and Musical Art in teaching practice)
Autori
Pušić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Primjena predmetnih kurikuluma u nastavnoj praksi
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 25.5.2022
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
predmetni kurikulum, Glazbena kultura, Glazbena umjetnost
(subject curriculum, Musical culture, Musical art)
Sažetak
Centar za didaktičko-metodička istraživanja (CEDIM) organizirao je predstavljanje Centra i paneldiskusiju o temi Primjena predmetnih kurikuluma u nastavnoj praksi na Filozofskom fakultetu u Osijeku. Sudionici ovoga događaja bili su sveučilišni nastavnici didaktike i metodike, viši savjetnici i nastavnici praktičari koji su o ovoj temi raspravljali iz različitih perspektiva: od ishoda učenja kao kompetencija s uskim fokusom, zatim sadržaja učenja i njihovoga metodičkog posredovanja u nastavi, integriranja međupredmetnih tema pa sve do ostvarivanja različitih mogućnosti procesa vrednovanja. Tijekom rasprave panelisti su stručno elaborirali navedene aspekte teme, razmjenjivali znanja i iskustva te navodili primjere aktivnosti i zadataka koje primjenjuju u svojoj nastavi. Na samom početku diskusije predstavila se izv. prof. dr. sc. Jasna Šulentić Begić s Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku koja je problematizirala pitanje kompetencija u kurikulumima Glazbene kulture / Glazbene umjetnosti, posebice distinkcije između glazbenoga znanja i znanja o glazbi te naglasila važnost slušanja glazbe u nastavi. Njezino je izlaganje tematski povezala Ivana Pušić, mag. mus. učiteljica glazbene kulture, koja je konkretizirala primjenu predmetnih kurikuluma u nastavi Glazbene kulture te se kritički osvrnula na ciljeve i domene svojim osobnim iskustvima iz prakse.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)