Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1230769

Uključenost djece sa slušnim teškoćama u nastavu glazbene kulture


Košta, Tomislav; Puljić, Danijela
Uključenost djece sa slušnim teškoćama u nastavu glazbene kulture // Muzika: zvuk, logos, odgoj i obrazovanje, terapija / Gortan-Carlin, I. P. ; Riman, K. ; Bačlija-Sušić, B. (ur.).
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2022. str. 223-246 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1230769 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uključenost djece sa slušnim teškoćama u nastavu glazbene kulture
(The inclusion of hearing impaired children in music culture education)

Autori
Košta, Tomislav ; Puljić, Danijela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Muzika: zvuk, logos, odgoj i obrazovanje, terapija / Gortan-Carlin, I. P. ; Riman, K. ; Bačlija-Sušić, B. - Pula : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2022, 223-246

ISBN
978-953-8278-93-8

Skup
9. znanstveno-stručni skup "Iz istarske glazbene riznice"

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska; Novigrad, Hrvatska, 19.11.2022. - 20.11.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
učenici s teškoćom sluha, nastava Glazbene kulture, inkluzija
(hearing impaired pupils, music culture education, inclusion)

Sažetak
Djeca s teškoćom sluha uključena su u redoviti program osnovne škole te zajedno sa svojim vršnjacima ravnopravno sudjeluju u odgojno-obrazovnom procesu. Ipak, inkluzija učenika oštećena sluha u redovite razredne odjele za učitelja može predstavljati izazov ukoliko nema dovoljno informacija i znanja o radu s takvim učenicima. Pomoć asistenta u nastavi sigurno može biti od velikog značaja. Učitelji moraju posvetiti više vremena i pažnje te prilagoditi metode i postupke da bi dijete s teškoćom sluha usvojilo određene nastavne sadržaje te kako bi svi učenici na satu Glazbene kulture bili uključeni u sve 224 MÙZIKA: ZVUK, LOGOS, ODGOJ I OBRAZOVANJE, TERAPIJA aktivnosti. Glazba može dati veliki poticaj na aktivnost i suradnju kao i na cjelokupan razvoj djeteta s teškoćom sluha. U ovom radu se prikazuju rezultati istraživanja kojim se nastojalo utvrditi koliko su učenici nižih razreda osnovne škole s teškoćom sluha uključeni u redovite nastavne programe ; ispitati koje metode i sredstva učitelji primjenjuju u radu na nastavi glazbene kulture te, u konačnici, utvrditi kako glazba utječe na učenike s teškoćom sluha. U svrhu istraživanja provedeno je kvantitativno istraživanje tijekom svibnja i lipnja 2021. godine na slučajnom uzorku od 104 učitelja/ica razredne nastave na teritoriju Republike Hrvatske. Rezultati koje smo dobili potvrđuju uključenost u redovitu nastavu, primjenu različitih metoda i nastavnih materijala od strane učitelja kao i opći pozitivan utjecaj glazbe na djecu s teškoćom sluha.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Tomislav Košta (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unipu.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Košta, Tomislav; Puljić, Danijela
Uključenost djece sa slušnim teškoćama u nastavu glazbene kulture // Muzika: zvuk, logos, odgoj i obrazovanje, terapija / Gortan-Carlin, I. P. ; Riman, K. ; Bačlija-Sušić, B. (ur.).
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2022. str. 223-246 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
Košta, T. & Puljić, D. (2022) Uključenost djece sa slušnim teškoćama u nastavu glazbene kulture. U: Gortan-Carlin, I., Riman, K. & Bačlija-Sušić, B. (ur.)Muzika: zvuk, logos, odgoj i obrazovanje, terapija.
@article{article, author = {Ko\v{s}ta, Tomislav and Pulji\'{c}, Danijela}, year = {2022}, pages = {223-246}, keywords = {u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}om sluha, nastava Glazbene kulture, inkluzija}, isbn = {978-953-8278-93-8}, title = {Uklju\v{c}enost djece sa slu\v{s}nim te\v{s}ko\'{c}ama u nastavu glazbene kulture}, keyword = {u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}om sluha, nastava Glazbene kulture, inkluzija}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula, Hrvatska; Novigrad, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ko\v{s}ta, Tomislav and Pulji\'{c}, Danijela}, year = {2022}, pages = {223-246}, keywords = {hearing impaired pupils, music culture education, inclusion}, isbn = {978-953-8278-93-8}, title = {The inclusion of hearing impaired children in music culture education}, keyword = {hearing impaired pupils, music culture education, inclusion}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula, Hrvatska; Novigrad, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font