Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1230761

Implementacija gamifikacije kroz mobilnu aplikaciju u svrhu poticanja motivacije i angažmana studenata za usavršavanje u grafičkim programima


Drašović, Ana Marija
Implementacija gamifikacije kroz mobilnu aplikaciju u svrhu poticanja motivacije i angažmana studenata za usavršavanje u grafičkim programima, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1230761 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Implementacija gamifikacije kroz mobilnu aplikaciju u svrhu poticanja motivacije i angažmana studenata za usavršavanje u grafičkim programima
(Implementation of gamification through a mobile application in order to encourage motivation and engagement of students for training in graphics programs)

Autori
Drašović, Ana Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
27.09

Godina
2022

Stranica
60

Mentor
Skala, Tibor

Neposredni voditelj
Cviljušac, Vladimir

Ključne riječi
Gamifikacija, dizajn, aplikacija, korisničko iskustvo, korisničko sučelje.
(Gamification, design, application, user experience, user interface.)

Sažetak
U ovom radu se proučava igrifikacija u edukacijskoj aplikaciji za instrukcije u programima za grafičku obradu. U radu će se koristit engleska izvedenica „gamifikacija“ radi lakšeg razumijevanja konteksta i učestalosti primjene te nedostatka službeno definirane hrvatske izvedenice. Gamifikacija je proces primjenjivanja mehanika igre u okruženja koja nisu namijenjena za igru i na taj način poboljšavaju korisničko iskustvo te je vjerojatnije da će se svrha proizvoda ispuniti. Proizvodi sa gamifikacijom donose korist u korisnikovom životu kada se koristi kod aplikacija za osobni napredak jer ih motivira na napor koji je potreban uložiti da bi ostvarili svoj veći cilj. Teorijski dio obuhvaća proučavanje svih bitnih informacija o gamifikaciji. Istražuje se njena definicija, kratka povijest nastanka i način kako je dobila na popularnosti. Zatim se proučavaju mehanike igre koje definiraju na koje sve načine se može implementirati gamificirani sadržaj, te dinamike igre koje iskazuju sve vrijednosti koje korisnik može ostvariti upuštanjem u sudjelovanje. Također se opisuje utjecaj koji gamifikacija ima na korisničko iskustvo te se navode uspješni primjeri primjene gamifikacije u digitalnim proizvodima. U eksperimentalnom dijelu rada se izrađuju dva prototipa edukativne aplikacije za studente u kojoj oni dobivaju instrukcije u programima za grafičku obradu od kojih jedan prototip sadrži samo ključne funkcionalnosti aplikacije, a drugi sadrži ključne funkcionalnosti i gamifikaciju. Zatim se vrši testiranje na ciljanoj publici u kojoj je cilj dokazati hipoteze da gamifikacija ima pozitivan utjecaj na korisničko iskustvo, da gamifikacija potiče studente na korištenje aplikacije te da gamifikacija potiče studente na daljnji razvoj svojih vještina u grafičkim programima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tibor Skala (mentor)

Avatar Url Vladimir Cviljušac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Drašović, Ana Marija
Implementacija gamifikacije kroz mobilnu aplikaciju u svrhu poticanja motivacije i angažmana studenata za usavršavanje u grafičkim programima, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb
Drašović, A. (2022) 'Implementacija gamifikacije kroz mobilnu aplikaciju u svrhu poticanja motivacije i angažmana studenata za usavršavanje u grafičkim programima', diplomski rad, diplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Dra\v{s}ovi\'{c}, Ana Marija}, year = {2022}, pages = {60}, keywords = {Gamifikacija, dizajn, aplikacija, korisni\v{c}ko iskustvo, korisni\v{c}ko su\v{c}elje.}, title = {Implementacija gamifikacije kroz mobilnu aplikaciju u svrhu poticanja motivacije i anga\v{z}mana studenata za usavr\v{s}avanje u grafi\v{c}kim programima}, keyword = {Gamifikacija, dizajn, aplikacija, korisni\v{c}ko iskustvo, korisni\v{c}ko su\v{c}elje.}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Dra\v{s}ovi\'{c}, Ana Marija}, year = {2022}, pages = {60}, keywords = {Gamification, design, application, user experience, user interface.}, title = {Implementation of gamification through a mobile application in order to encourage motivation and engagement of students for training in graphics programs}, keyword = {Gamification, design, application, user experience, user interface.}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font