Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1230725

Izrada i razvoj 2D računalne video igre uz implementaciju prethodno dizajniranih vizualnih objekata


Vuković, Ivan
Izrada i razvoj 2D računalne video igre uz implementaciju prethodno dizajniranih vizualnih objekata, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1230725 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izrada i razvoj 2D računalne video igre uz implementaciju prethodno dizajniranih vizualnih objekata
(Creation and development of a 2D computer video game with the implementation of previously designed visual objects)

Autori
Vuković, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
27.09

Godina
2022

Stranica
58

Mentor
Skala, Tibor

Neposredni voditelj
Maričević, Marko

Ključne riječi
Video igre, programi za izradu video igre, 2D vektorska grafika, animacija, kodiranje, testiranje
(Video games, game engines, 2D vector graphics, animation, coding, testing)

Sažetak
Kontinuirano povećanje broja video igara na tržištu direktno je proporcionalna kvantitativnom povećanju interesa sveopće populacije za video igre. Vodeći čimbenik jest brzi rast softvera za razvoj video igara. Brojni softveri za izradu video igara usavršavaju svoje alate i karakteristike. Istraživačka faza ovog rada analizira glavne značajke svakog od vodećih programskih okruženja za izrade video igara. Temeljem toga iznose argumenti za korištenje odabranog programa. Praktični će se dio rada odnositi na prvotno sažeto opisivanje ranije konstruiranog 2D vektorskog dizajna izrađenog u Adobe Illustratoru. Ti elementi su upotrebljeni pri realizaciji video igre. Nakon čega se prelazi na implementaciju vizualnih elemenata kao subjekata i objekata video igre u sučelju selektiranog programa. Unutar ove faze govori se o animacijama i skriptiranju potrebnim za temeljne mehanizme video igre. Pretposljednje poglavlje govori o implementaciji zvukova i ambijenata kako bi se dodala dublja dimenzija igri. Krajnja faza je testiranje video igre i iznošenje zaključka i korekcija izrađenih baziranim na testnoj fazi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tibor Skala (mentor)

Avatar Url Ivan Vuković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vuković, Ivan
Izrada i razvoj 2D računalne video igre uz implementaciju prethodno dizajniranih vizualnih objekata, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb
Vuković, I. (2022) 'Izrada i razvoj 2D računalne video igre uz implementaciju prethodno dizajniranih vizualnih objekata', diplomski rad, diplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vukovi\'{c}, Ivan}, year = {2022}, pages = {58}, keywords = {Video igre, programi za izradu video igre, 2D vektorska grafika, animacija, kodiranje, testiranje}, title = {Izrada i razvoj 2D ra\v{c}unalne video igre uz implementaciju prethodno dizajniranih vizualnih objekata}, keyword = {Video igre, programi za izradu video igre, 2D vektorska grafika, animacija, kodiranje, testiranje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vukovi\'{c}, Ivan}, year = {2022}, pages = {58}, keywords = {Video games, game engines, 2D vector graphics, animation, coding, testing}, title = {Creation and development of a 2D computer video game with the implementation of previously designed visual objects}, keyword = {Video games, game engines, 2D vector graphics, animation, coding, testing}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font