Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1230724

Usmjerenost na dijete u odgojno-obrazovnom procesu - projekt "Ravnoteža i statika u jaslicama"


Car Mohač, Daniela; Butorac, Marijana; Lončarić, Draženka
Usmjerenost na dijete u odgojno-obrazovnom procesu - projekt "Ravnoteža i statika u jaslicama" // Zbornik stručnih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije / Jukić, R. ; Bogatić, K. ; Gazibara, S. ; Pejaković, S. ; Simel, S. ; Nagy Varga, A. (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 241-251 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1230724 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usmjerenost na dijete u odgojno-obrazovnom procesu - projekt "Ravnoteža i statika u jaslicama"
(Focus on the Child in the Educational Process - "Balance and Statics in the Nursery School" project)

Autori
Car Mohač, Daniela ; Butorac, Marijana ; Lončarić, Draženka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik stručnih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije / Jukić, R. ; Bogatić, K. ; Gazibara, S. ; Pejaković, S. ; Simel, S. ; Nagy Varga, A. - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016, 241-251

Skup
Globalne i lokalne perspektive pedagogije

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
djeca, dječji vrtić, poticajno okruženje, uloga odgajatelja, projekt
(children, kindergarten, stimulative environment, educator's role, project)

Sažetak
Dječji vrtić je mjesto življenja, igre i učenja djece i odraslih. U konstruktivistickoj paradigmi i na njoj zasnovanom kurikulumu, temeljno polazište je da se znanje i spoznaje izgrađuju, konstruiraju, stječu i razvijaju aktivnim sudjelovanjem djeteta, tj. izravnim stjecanjem iskustava. Brojni su autori koji govore kako se djeca igraju na isti način kao što znanstvenici rade na svojim otkrićima i tezama, kako stvaraju i revidiraju teorije na sličan način na koji to čine znanstvenici, jer imaju ono najvažnije što ih pokreće – urođenu znatiželju. Kako bi u tome uspjeli od izuzetnog je značaja poticajno okruženje za učenje u kojem će dijete imati prostor i vrijeme za istraživanje, provjeravanje, traženje odgovora. Uloga odgajatelja pri tome je od ključne važnosti. Hoće li primjetiti interes djece, njegove potrebe i mogućnosti, znati „vidjeti i čuti“ djecu, pomicati granice, mijenjati sebe ali i vlastitu praksu. I pritom rasti zajedno s djecom... U ovom je radu dat prikaz akcijskog istraživanja, praćenja interesa djece i rada na projektu „Statika i ravnoteža“ u jasličkoj skupini Dječjeg vrtića „Radost“ u Crikvenici. Cilj istraživanja bio je promatrati, dokumentirati, analizirati i razumjeti važnost dječje znatiželje u svakodnevnom institucijskom kontekstu jaslica kako bismo je pravilno i pravovremeno podržavali te tako poticali prirodni razvoj i učenje djece. Zbog dinamičnosti i kompleksnosti teme samog rada naglasak se stavio na sudjelujuće akcijsko istraživanje s elementima etnografskog pristupa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marijana Butorac (autor)

Avatar Url Daniela Car Mohač (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Car Mohač, Daniela; Butorac, Marijana; Lončarić, Draženka
Usmjerenost na dijete u odgojno-obrazovnom procesu - projekt "Ravnoteža i statika u jaslicama" // Zbornik stručnih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije / Jukić, R. ; Bogatić, K. ; Gazibara, S. ; Pejaković, S. ; Simel, S. ; Nagy Varga, A. (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 241-251 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Car Mohač, D., Butorac, M. & Lončarić, D. (2016) Usmjerenost na dijete u odgojno-obrazovnom procesu - projekt "Ravnoteža i statika u jaslicama". U: Jukić, R., Bogatić, K., Gazibara, S., Pejaković, S., Simel, S. & Nagy Varga, A. (ur.)Zbornik stručnih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije.
@article{article, author = {Car Moha\v{c}, Daniela and Butorac, Marijana and Lon\v{c}ari\'{c}, Dra\v{z}enka}, year = {2016}, pages = {241-251}, keywords = {djeca, dje\v{c}ji vrti\'{c}, poticajno okru\v{z}enje, uloga odgajatelja, projekt}, title = {Usmjerenost na dijete u odgojno-obrazovnom procesu - projekt "Ravnote\v{z}a i statika u jaslicama"}, keyword = {djeca, dje\v{c}ji vrti\'{c}, poticajno okru\v{z}enje, uloga odgajatelja, projekt}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Car Moha\v{c}, Daniela and Butorac, Marijana and Lon\v{c}ari\'{c}, Dra\v{z}enka}, year = {2016}, pages = {241-251}, keywords = {children, kindergarten, stimulative environment, educator's role, project}, title = {Focus on the Child in the Educational Process - "Balance and Statics in the Nursery School" project}, keyword = {children, kindergarten, stimulative environment, educator's role, project}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font