Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1230713

Roditelji i odgajatelji - partneri u odgojno- obrazovnom procesu


Car Mohač, Daniela; Butorac, Marijana; Lončarić, Draženka
Roditelji i odgajatelji - partneri u odgojno- obrazovnom procesu // Zbornik stručnih radova s Međunarodne znanstvene konferencije 'Globalne i lokalne perspektive pedagogije' / Jukić, R. ; Bogatić, K. ; Gazibara, S. ; Pejaković, S. ; Simel, S. ; Nagy Varga, A. (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 25-31 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1230713 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Roditelji i odgajatelji - partneri u odgojno- obrazovnom procesu
(Parents and Educators - Parners in the educational Process)

Autori
Car Mohač, Daniela ; Butorac, Marijana ; Lončarić, Draženka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik stručnih radova s Međunarodne znanstvene konferencije 'Globalne i lokalne perspektive pedagogije' / Jukić, R. ; Bogatić, K. ; Gazibara, S. ; Pejaković, S. ; Simel, S. ; Nagy Varga, A. - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016, 25-31

ISBN
978-953-314-092-6

Skup
Globalne i lokalne perspektive pedagogije

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
roditelji, odgajatelji, partnerstvo, suradnja, jaslice
(parents, educators, partnership, cooperation, nurseries)

Sažetak
U današnje vrijeme, u kojem dolazi do institucionalizacije odgoja i obrazovanja, veoma je važno uspostaviti kvalitetnu suradnju između različitih dionika odgojno-obrazovnog procesa. Suradnja obitelji i vrtića vrlo je važan preduvjet optimalnog razvoja i odgoja djeteta u vrtiću. Brojni su autori koji ističu značaj suradnje, tj. partnerskog odnosa odgajatelja i obitelji, a s ciljem dijeljenja odgovornosti za dječji razvoj. U suvremenoj paradigmi obitelj i dijete smatraju se aktivnim protagonistima uključenima u život i rad dječjeg vrtića. Roditelji i odgojitelji u vrtiću postaju suradnici na zajedničkom zadatku skrbi, njege, odgoja i obrazovanja djeteta. Partnerstvo implicira aktivnost utemeljenu na ravnopravnosti, uzajamnom poštovanju, povjerenju, dijeljenju informacija, osjećaja i vještina, dogovaranje, zajedničko odlučivanje i dijeljenje odgovornosti. Postoje različiti oblici suradnje, kao primjerice individualne informacije, informativni ili tematski roditeljski sastanci, volontiranje roditelja u odgojno-obrazovnoj skupini, razne kreativne radionice za roditelje, edukativne igraonice za djecu i roditelje, obiteljski izleti... U nastavku rada dat je prikaz provedenih oblika suradnje u jasličkoj skupini Dječjeg vrtića „Radost“ u Crikvenici tijekom pedagoške godine 2012./2013. Provedbom istih, kao i poticanjem aktivnog sudjelovanja roditelja u realizaciji programa ostvaren je kvalitativan iskorak od suradnje prema partnerstvu čime je ujedno unaprijeđena praksa te su stečena nova znanja i unaprijeđene komunikacijske vještine odgajatelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marijana Butorac (autor)

Avatar Url Daniela Car Mohač (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Car Mohač, Daniela; Butorac, Marijana; Lončarić, Draženka
Roditelji i odgajatelji - partneri u odgojno- obrazovnom procesu // Zbornik stručnih radova s Međunarodne znanstvene konferencije 'Globalne i lokalne perspektive pedagogije' / Jukić, R. ; Bogatić, K. ; Gazibara, S. ; Pejaković, S. ; Simel, S. ; Nagy Varga, A. (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 25-31 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Car Mohač, D., Butorac, M. & Lončarić, D. (2016) Roditelji i odgajatelji - partneri u odgojno- obrazovnom procesu. U: Jukić, R., Bogatić, K., Gazibara, S., Pejaković, S., Simel, S. & Nagy Varga, A. (ur.)Zbornik stručnih radova s Međunarodne znanstvene konferencije 'Globalne i lokalne perspektive pedagogije'.
@article{article, author = {Car Moha\v{c}, Daniela and Butorac, Marijana and Lon\v{c}ari\'{c}, Dra\v{z}enka}, year = {2016}, pages = {25-31}, keywords = {roditelji, odgajatelji, partnerstvo, suradnja, jaslice}, isbn = {978-953-314-092-6}, title = {Roditelji i odgajatelji - partneri u odgojno- obrazovnom procesu}, keyword = {roditelji, odgajatelji, partnerstvo, suradnja, jaslice}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Car Moha\v{c}, Daniela and Butorac, Marijana and Lon\v{c}ari\'{c}, Dra\v{z}enka}, year = {2016}, pages = {25-31}, keywords = {parents, educators, partnership, cooperation, nurseries}, isbn = {978-953-314-092-6}, title = {Parents and Educators - Parners in the educational Process}, keyword = {parents, educators, partnership, cooperation, nurseries}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font