Pregled bibliografske jedinice broj: 1230588
Razvoj strategije poslovnog komuniciranja na primjeru obrta za fotografiranje i snimanje
Razvoj strategije poslovnog komuniciranja na primjeru obrta za fotografiranje i snimanje, 2022., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1230588 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj strategije poslovnog komuniciranja na primjeru obrta za fotografiranje i snimanje
(Development of a business communication strategy based on the example of the photography and video recording business)
Autori
Petković Krasnić, Maks
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
28.09
Godina
2022
Stranica
57
Mentor
Mustić, Daria
Ključne riječi
obrt, strategija, komunikacija, vizualni identitet
(business, strategy, communication, visual identity)
Sažetak
U ovom diplomskom radu razrađena je strategija poslovnog komuniciranja na primjeru obrta za fotografiranje i snimanje. To obuhvaća ciljeve i akcijske planove, istraživanje tržišta i pronalaženje niše poslovanja, marketinški plan i analizu ciljane publike te odabir komunikacijskih kanala putem kojih će se dolaziti do potencijalnih klijenata. U eksperimentalnom dijelu rada izrađena je SWOT analiza putem koje su identificirana četiri aspekta, a to su: snage, slabosti, prilike i prijetnje. Uz to, kao pomoć u boljem razumijevanju ciljane publike, kreirane su persone. Također, izrađen je anketni upitnik kojemu je cilj bio dobiti jasniju sliku o tome kako će se obrt za fotografiranje i snimanje zvati te kako će izgledati vizualni identitet istog. Na kraju, dan je prijedlog idejnog rješenja za vizualni identitet obrta za fotografiranje i snimanje „MAXPIX“.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Dizajn