Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1230565

Knjiga standarda u funkciji izgradnje branda fintech kompanije "Aircash"


Šušak, Luka
Knjiga standarda u funkciji izgradnje branda fintech kompanije "Aircash", 2022., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1230565 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Knjiga standarda u funkciji izgradnje branda fintech kompanije "Aircash"
(Book of standards in the function of building the brand of the fintech company Aircash)

Autori
Šušak, Luka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
28.09

Godina
2022

Stranica
52

Mentor
Mustić, Daria

Ključne riječi
knjiga standarda, Aircash, vrijednosti branda, elementi dizajna, konzistentnost
(book of standards, Aircash, brand values, design elements, consistency)

Sažetak
Tema ovoga diplomskog rada je „Knjiga standarda u funkciji izgradnje branda fintech kompanije Aircash“. Osnovni cilj rada je utvrđivanje informiranosti dvije skupine ispitanika o Knjizi standarda te spoznaja pridonosi li ona pozitivnoj percepciji branda. U radu se na konciozan način pobliže opisuje pojam knjige standarda i pojam branda. Obrađena je i opisana misija i vizija kompanije Aircash, njezine vrijednosti, persona i osobnosti, glas i ton te elementi dizajna. U radu se koriste metode sinteze i analize, deskripcije i ankete, a rezultati rada daju doprinos shvaćanju da će knjiga standarda pridonijeti uspješnosti branda. Brand je više od samog logotipa i imena. Želja za izgradnjom uspješnosti branda leži iza osobnosti na kohezivan način, a najbolji alat za to je knjiga standarda. Knjiga standarda neizbježan je element kojega svaka kompanija treba imati. U svrhu izgradnje branda na tržištu izuzetno je važno imati pravilno i strateški definirane smjernice koje će pomoći kompaniji pri upravljanju vlastitim identitetom. Knjiga standarda predložena ovim diplomskim radom, bazirana je na komunikaciji prema javnosti, s ciljem definiranja i jačanja branda prvog hrvatskog mobilnog novčanika – Aircash.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Dizajn



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Daria Mustić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šušak, Luka
Knjiga standarda u funkciji izgradnje branda fintech kompanije "Aircash", 2022., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Šušak, L. (2022) 'Knjiga standarda u funkciji izgradnje branda fintech kompanije "Aircash"', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}u\v{s}ak, Luka}, year = {2022}, pages = {52}, keywords = {knjiga standarda, Aircash, vrijednosti branda, elementi dizajna, konzistentnost}, title = {Knjiga standarda u funkciji izgradnje branda fintech kompanije "Aircash"}, keyword = {knjiga standarda, Aircash, vrijednosti branda, elementi dizajna, konzistentnost}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}u\v{s}ak, Luka}, year = {2022}, pages = {52}, keywords = {book of standards, Aircash, brand values, design elements, consistency}, title = {Book of standards in the function of building the brand of the fintech company Aircash}, keyword = {book of standards, Aircash, brand values, design elements, consistency}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font