Pregled bibliografske jedinice broj: 1230489
Utjecaj dinamičke ravnoteže na proces usvajanja skijaških znanja
Utjecaj dinamičke ravnoteže na proces usvajanja skijaških znanja // 29. LJETNA ŠKOLA KINEZIOLOGA REPUBLIKE HRVATSKE Pedagoške kompetencije u kineziologiji / Babić, Vesna ; Trošt Bobić, Tatjana (ur.).
Zadar, 2021. str. 802-807 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1230489 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj dinamičke ravnoteže na proces usvajanja
skijaških znanja
(The influence of dynamic balance on the process of
acquiring skiing skills)
Autori
Kuna, Danijela ; Novak, Martina ; Vračar, Sebastian
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
29. LJETNA ŠKOLA KINEZIOLOGA REPUBLIKE HRVATSKE Pedagoške kompetencije u kineziologiji
/ Babić, Vesna ; Trošt Bobić, Tatjana - Zadar, 2021, 802-807
ISBN
978-953-317-064-0
Skup
29. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 23.06.2021. - 26.06.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
alpsko skijanje, Biodex „Balance System“, skijaši početnici
(alpine skiing, Biodex "Balance System", beginner skiers)
Sažetak
Na uzorku od 30 skijaša početnika provedeno je istraživanje s ciljem ispitivanja utjecaja dinamičke ravnoteže na razinu usvojenosti skijaškog plužnog zavoja, zavoja k brijegu u desnu i zavoja k brijegu u lijevu stranu. Ispitanicima su najprije izmjereni rezultati dinamičkog testa na platformi Biodex, nakon čega su prošli osnovnu skijašku poduku u trajanju od šest dana. Tri su neovisna suca procijenila njihovu razinu usvojenosti osnovnih skijaških znanja. Regresijskom analizom utvrdilo se postojanje statistički značajnog utjecaja skupa prediktorskih varijabli na uspješnost izvedbe zavoja k brijegu u desnu stranu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Split,
Kineziološki fakultet Osijek