Pregled bibliografske jedinice broj: 1230398
Motivirajući i demotivirajući nastavnički stilovi
Motivirajući i demotivirajući nastavnički stilovi // Stručni skup za psihologe Agencije za odgoj i obrazovanje
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 1230398 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motivirajući i demotivirajući nastavnički stilovi
(Motivating and demotivating teaching styles)
Autori
Huić, Aleksandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Stručni skup za psihologe Agencije za odgoj i obrazovanje
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19. 09. 2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
nastavnički (de) motivirajući stilovi ; kružni model
((de)motivating teaching styles ; circumplex model)
Sažetak
Kružni model nastavničkih stilova (Aelterman i sur., 2019 ; Vermote i sur., 2020), razlikuje dvije dimenzije nastavničkog ponašanja – podržavanje potreba učenika/studenata i direktivno usmjeravanje učenika/studenata. Ovisno o stupnju u kojem su nastavnici usmjereni na podržavanje potreba studenata odnosno usmjeravanje rada studenata model razlikuje četiri nastavnička stila: 1. stil koji podržava autonomiju ; 2. strukturirajući stil ; 3. kontrolirajući stil ; 4. kaotični stil. U predavanju će se predstaviti i prvi rezultati istraživanja provedenog na OŠ i SŠ nastavnicima u Hrvatskoj koji potvrđuju teorijski pretpostavljenu kružnost modela, kao i neke važne individualne odrednice nastavničkih motivirajućih stilova. Naposljetku, sudionici će tijekom grupnog rada diskutirati i predložiti načine kako razvijati motivirajuće nastavničke stilove. Nastavnici psihologije će u malim grupama predložiti kako mogu poboljšati svoj vlastiti stil, dok će stručni suradnici u malim grupama predložiti kako raditi s predmetnim nastavnicima kako bi im pomogli u razvijanju motivirajućih stilova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija