Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1230398

Motivirajući i demotivirajući nastavnički stilovi


Huić, Aleksandra
Motivirajući i demotivirajući nastavnički stilovi // Stručni skup za psihologe Agencije za odgoj i obrazovanje
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 1230398 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Motivirajući i demotivirajući nastavnički stilovi
(Motivating and demotivating teaching styles)

Autori
Huić, Aleksandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
Stručni skup za psihologe Agencije za odgoj i obrazovanje

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19. 09. 2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
nastavnički (de) motivirajući stilovi ; kružni model
((de)motivating teaching styles ; circumplex model)

Sažetak
Kružni model nastavničkih stilova (Aelterman i sur., 2019 ; Vermote i sur., 2020), razlikuje dvije dimenzije nastavničkog ponašanja – podržavanje potreba učenika/studenata i direktivno usmjeravanje učenika/studenata. Ovisno o stupnju u kojem su nastavnici usmjereni na podržavanje potreba studenata odnosno usmjeravanje rada studenata model razlikuje četiri nastavnička stila: 1. stil koji podržava autonomiju ; 2. strukturirajući stil ; 3. kontrolirajući stil ; 4. kaotični stil. U predavanju će se predstaviti i prvi rezultati istraživanja provedenog na OŠ i SŠ nastavnicima u Hrvatskoj koji potvrđuju teorijski pretpostavljenu kružnost modela, kao i neke važne individualne odrednice nastavničkih motivirajućih stilova. Naposljetku, sudionici će tijekom grupnog rada diskutirati i predložiti načine kako razvijati motivirajuće nastavničke stilove. Nastavnici psihologije će u malim grupama predložiti kako mogu poboljšati svoj vlastiti stil, dok će stručni suradnici u malim grupama predložiti kako raditi s predmetnim nastavnicima kako bi im pomogli u razvijanju motivirajućih stilova.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Aleksandra Huić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Huić, Aleksandra
Motivirajući i demotivirajući nastavnički stilovi // Stručni skup za psihologe Agencije za odgoj i obrazovanje
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
Huić, A. (2022) Motivirajući i demotivirajući nastavnički stilovi. U: Stručni skup za psihologe Agencije za odgoj i obrazovanje.
@article{article, author = {Hui\'{c}, Aleksandra}, year = {2022}, keywords = {nastavni\v{c}ki (de) motiviraju\'{c}i stilovi, kru\v{z}ni model}, title = {Motiviraju\'{c}i i demotiviraju\'{c}i nastavni\v{c}ki stilovi}, keyword = {nastavni\v{c}ki (de) motiviraju\'{c}i stilovi, kru\v{z}ni model}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Hui\'{c}, Aleksandra}, year = {2022}, keywords = {(de)motivating teaching styles, circumplex model}, title = {Motivating and demotivating teaching styles}, keyword = {(de)motivating teaching styles, circumplex model}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font