Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1230349

Formativno vrednovanje usmjereno na učenike


Huić, Aleksandra
Formativno vrednovanje usmjereno na učenike // Aktiv nastavnika biologije, online
online, Hrvatska, 2021. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 1230349 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Formativno vrednovanje usmjereno na učenike
(Formative student centered assessment)

Autori
Huić, Aleksandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
Aktiv nastavnika biologije, online

Mjesto i datum
Online, Hrvatska, 04. 11. 2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
formativno vredanovanje, vrednovanje usmjereno na učenike
(formative aassessment, student centered assessment)

Sažetak
U predavanju je definiran koncept vrednovanja usmjerenog na učenike te formativnog vrednovanja, te su predstavljane tehnike formativnog vrednovanja usmjerene na učenike koje nastavnici mogu koristiti u svakodnevnom radu s učenicima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Aleksandra Huić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Huić, Aleksandra
Formativno vrednovanje usmjereno na učenike // Aktiv nastavnika biologije, online
online, Hrvatska, 2021. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
Huić, A. (2021) Formativno vrednovanje usmjereno na učenike. U: Aktiv nastavnika biologije, online.
@article{article, author = {Hui\'{c}, Aleksandra}, year = {2021}, keywords = {formativno vredanovanje, vrednovanje usmjereno na u\v{c}enike}, title = {Formativno vrednovanje usmjereno na u\v{c}enike}, keyword = {formativno vredanovanje, vrednovanje usmjereno na u\v{c}enike}, publisherplace = {online, Hrvatska} }
@article{article, author = {Hui\'{c}, Aleksandra}, year = {2021}, keywords = {formative aassessment, student centered assessment}, title = {Formative student centered assessment}, keyword = {formative aassessment, student centered assessment}, publisherplace = {online, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font