Pregled bibliografske jedinice broj: 1230347
Formativno vrednovanje usmjereno na učenike
Formativno vrednovanje usmjereno na učenike // Državni skup za psihologe Agencije za odgoj i obrazovanje
online, Hrvatska, 2021. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 1230347 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Formativno vrednovanje usmjereno na učenike
(Student centered formative assessment)
Autori
Huić, A.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Državni skup za psihologe Agencije za odgoj i obrazovanje
Mjesto i datum
Online, Hrvatska, 29. 04. 2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
formativno vredanovanje, vrednovanje usmjereno na učenike
(formative aassessment, student centered assessment)
Sažetak
U predavanju je definiran koncept vrednovanja usmjerenog na učenike te formativnog vrednovanja, te su predstavljane tehnike formativnog vrednovanja usmjerene na učenike koje nastavnici mogu koristiti u svakodnevnom radu s učenicima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija