Pregled bibliografske jedinice broj: 1230292
Primjena E-learning platformi u visokom obrazovanju
Primjena E-learning platformi u visokom obrazovanju // Proceedings of 9th research/expert conference with international participation, QUALITY 2015 / Brdarević, Safet ; Jašarević, Sabahudin (ur.).
Zenica: Univerzitet u Zenici, 2015. str. 409-404 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1230292 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena E-learning platformi u visokom obrazovanju
(Application of E-learning platforms in higher
education)
Autori
Spahić, Denis ; Kačmarčik, Josip ; Karač, Aleksandar ; Lemeš, Samir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Proceedings of 9th research/expert conference with international participation, QUALITY 2015
/ Brdarević, Safet ; Jašarević, Sabahudin - Zenica : Univerzitet u Zenici, 2015, 409-404
Skup
9. Naučno-stručni skup sa međunarodnim učešćem ”QUALITY 2015”
Mjesto i datum
Neum, Bosna i Hercegovina, 10-13-06.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
E-learning, visoko obrazovanje, provjera znanja
(E-learning, higher education, knowledge assessment)
Sažetak
U radu je dat osvrt na mogućnosti primjene savremenih E-learning platformi u organizaciji nastave u visokom obrazovanju te njihovim prednostima i nedostacima u odnosu na tradicionalan pristup. Razmatrane su dvije platforme, Moodle i Blackboard, s posebnim akcentom na mogućnostima njihove primjene za provjere znanja. Data su dva primjera online organizacije provjere znanja pomoću E-learning platformi.
Izvorni jezik
Ostalo
Znanstvena područja
Interdisciplinarne tehničke znanosti, Informacijske i komunikacijske znanosti