Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1229722

4. Milenijski poziv


Mijoč, Josipa; Ćosić, Bruno
4. Milenijski poziv, 2022. (popularni rad).


CROSBI ID: 1229722 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
4. Milenijski poziv
(4th Millennial Call)

Autori
Mijoč, Josipa ; Ćosić, Bruno

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, popularni rad

Godina
2022

Ključne riječi
kreativna industrija, popularizacija znanosti, kulturna baština, volontiranje, natjecanje
(creative industry, popularization of science, cultural heritage, volunteering, competition)

Sažetak
Novi milenij obilježen je potrebom za idejnosti i znanjem, ujedno i temeljima kreativne industrije poistovjećene s industrijom projekata, talenata, karijera, ideja i prototipa. Premda je kreativna industrija ujedno i industrija novog milenija, ona u Hrvatskoj još uvijek nije institucionalizirana. Istraživački rezultati profesora Ekonomskoga fakulteta u Osijeku donose organizacijsko rješenje kreativne industrije u Republici Hrvatskoj. Riječ je o organizacijskom modelu kojim kreativna industrija obuhvaća 12 sektora - arhitekturu, audiovizualne umjetnosti, baštinu, dizajn, glazbu, izvedbene umjetnosti, knjigu i nakladništvo, medije, oglašavanje i tržišne komunikacije, primijenjene umjetnosti, računalne igre/novi mediji te vizualne umjetnosti. Ekonomski fakultet u Osijeku Milenijskim natjecanjem popularizira kreativnu industriju osnovnoškolcima, srednjoškolcima i studentima. Natjecatelji svojim sudjelovanjem dobivaju priliku usmjeriti se na razvijanje vlastitih kreativnih sposobnosti temeljenih na znanju i vještinama te otkrivanju i njegovanju darovitosti. Cilj Milenijskoga natjecanja potaknuti je na sudjelovanje u izvannastavnim aktivnostima korisnima za razvitak vještina, kritičkog razmišljanja, kreativnosti i unaprjeđivanje stečenih znanja. Očekuje se kako će natjecanje ojačati suradničko i društveno-odgovorno ponašanje svih obrazovnih skupina. Natjecateljskim timovima dana je sloboda u predlaganju idejnih rješenja. Organizatori priželjkuju neočekivana rješenja kojima bi se ostvarili kreativni proizvodi nadahnuti kulturnom baštinom, a ostvareni u jednom ili više sektora kreativne industrije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
The new millennium is marked by the need for ideationality and
knowledge, which are also the foundations of the creative industry
equated with industry of projects, talents, careers, ideas and
prototypes. Although the creative industry is also the industry of the
new millennium, it has yet to be institutionalised in Croatia.

The research results of professors at the Faculty of Economics in
Osijek bring an organisational solution for the creative industry in the
Republic of Croatia. It is an organisational model in which the creative
industry encompasses 12 sectors – architecture, audiovisual arts,
heritage, design, music, performing arts, book and publishing, media,
advertising and market communications, applied arts, computer
games / new media, and visual arts. With the Millennium Competition,
the Faculty of Economics Osijek is popularising the creative industry
among primary and secondary school pupils and students. By
participating, the contestants get the opportunity to focus on
developing their own creative abilities based on knowledge and skills,
as well as on discovering and nurturing giftedness.

The goal of the Millennial Competition is to encourage participation in
extracurricular activities useful for the development of skills, critical
thinking, creativity and improvement of acquired knowledge. It is
expected that the competition will strengthen collaborative and
socially responsible behaviour of all educational groups.

Competition teams are given the freedom to propose conceptual
solutions. The organisers wish for unexpected solutions that will
result in creative products inspired by cultural heritage, realised in
one or more sectors of the creative industry.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Josipa Forjan (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Mijoč, Josipa; Ćosić, Bruno
4. Milenijski poziv, 2022. (popularni rad).
Mijoč, J. & Ćosić, B. (2022) 4. Milenijski poziv.. Popularni rad.
@unknown{unknown, author = {Mijo\v{c}, Josipa and \'{C}osi\'{c}, Bruno}, year = {2022}, keywords = {kreativna industrija, popularizacija znanosti, kulturna ba\v{s}tina, volontiranje, natjecanje}, title = {4. Milenijski poziv}, keyword = {kreativna industrija, popularizacija znanosti, kulturna ba\v{s}tina, volontiranje, natjecanje} }
@unknown{unknown, author = {Mijo\v{c}, Josipa and \'{C}osi\'{c}, Bruno}, year = {2022}, keywords = {creative industry, popularization of science, cultural heritage, volunteering, competition}, title = {4th Millennial Call}, keyword = {creative industry, popularization of science, cultural heritage, volunteering, competition} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font