Pregled bibliografske jedinice broj: 1229595
Motivacijski i disciplinarni izazovi u nastavi klasičnih jezika - anketa među učenicima
Motivacijski i disciplinarni izazovi u nastavi klasičnih jezika - anketa među učenicima // Latina et Graeca, 2 (2020), 38; 113-118 (domaća recenzija, kratko priopcenje, ostalo)
CROSBI ID: 1229595 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motivacijski i disciplinarni izazovi u nastavi
klasičnih jezika - anketa među učenicima
(Motivational and disciplinary challenges in the
teaching of classical languages - a survey among
students)
Autori
Crnobrnja, Angela
Izvornik
Latina et Graeca (2718-2843) 2
(2020), 38;
113-118
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, kratko priopcenje, ostalo
Ključne riječi
latinski jezik ; učenje jezika ; metodika jezika ; Gimnazija Lucijana Vranjanina u Zagrebu ; anketa
(Latin language ; language learning ; language methodics ; Lucijan Vranjanin Gymnasium in Zagreb ; survey)
Sažetak
Ovdje ću izložiti pitanja i odgovore u anketi koja je poslužila kao poticaj za razgovor na Okruglom stolu „Motivacijski i disciplinarni izazovi u nastavi klasičnih jezika”, održanom 6. ožujka 2020. godine. Anketu sam provela u veljači 2020. g. među učenicima trećih i četvrtih razreda Gimnazije Lucijana Vranjanina u Zagrebu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA