Pregled bibliografske jedinice broj: 1229504
Oblikovanje glazbenih aktivnosti početničkoga solfeggia s metodičkoga aspekta
Oblikovanje glazbenih aktivnosti početničkoga solfeggia s metodičkoga aspekta // 1. međunarodna znanstveno-stručna konferencija Kompetentni sustavi u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju Knjižica sažetaka / Borovac, Tijana ; Somolanji Tokić, Ida (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 42-42 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1229504 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Oblikovanje glazbenih aktivnosti početničkoga
solfeggia s metodičkoga aspekta
(Methodological aspect of designing music activities
in beginner solfeggio)
Autori
Škojo, Tihana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
1. međunarodna znanstveno-stručna konferencija Kompetentni sustavi u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju Knjižica sažetaka
/ Borovac, Tijana ; Somolanji Tokić, Ida - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022, 42-42
ISBN
978-953-8371-09-7
Skup
1. međunarodna znanstveno-stručna konferencija: Kompetentni sustavi u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju (KOMPAS 2022)
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 21.10.2022. - 22.10.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
glazbene aktivnosti, početnički solfeggio, predškolski glazbeni program
(beginner solfeggio, music activities, preschool music education)
Sažetak
Nastava početničkoga solfeggia, kao dominantni oblik realizacije predškolskoga glazbenog programa u Hrvatskoj, predstavlja osobitu programsku jelinu koja je oblikovana s ciljem da se već na početku faze stabilizacije glazbenih sposobnosti započne sa sustavnim razvijanjem djetetovih urođenih potencijala te da se pobudi interes i želja za upoznavanjem glazbe i glazbenim obrazovanjem. U radu se opisuju glazbene aktivnosti početničkoga solfeggia s naglaskom na metodički aspekt njihova oblikovanja i usklađenost sa suvremenim glazbeno- pedagoškim i psihološkim spoznajama. Posebna je pozornost u svim aktivnostima posvećena realizaciji zadataka usmjerenih na odgoj glazbenoga sluha, izgrađivanje ritamskih i intonacijskih vještina te razvoj glazbeno- estetskoga iskustva. U svim se aktivnostima ukazuje na važnost aktivnoga glazbenog izražavanja, a osobit je naglasak na različitim oblicima spontanoga i svjesnoga glazbenog stvaralaštva s ciljem razvijanja dječje kreativnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)