Pregled bibliografske jedinice broj: 1229482
Utjecaj digitalizacije procesa promocije na reorganizaciju grafičkog poduzeća
Utjecaj digitalizacije procesa promocije na reorganizaciju grafičkog poduzeća, 2022., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1229482 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj digitalizacije procesa promocije na
reorganizaciju grafičkog poduzeća
(The impact of the digitization of the promotion
process on the reorganization of the graphics
company)
Autori
Žlićarić, Mihaela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
27.10
Godina
2022
Stranica
53
Mentor
Dubravko Banić
Ključne riječi
marketing, prototip aplikacije, Lean metoda,
(marketing, application prototype, Lean method,)
Sažetak
Sa sve bržim tehnološkim napretkom, javlja se potreba za prelaskom ljudi na digitalizaciju gotovo svega što nas okružuje i što se koristi u svakodnevnom životu. Pa se tako mnoge kompanije i tvrtke okreću ka virtualnom svijetu i svoj sadržaj prebacuju „online“. Na taj način se smanjuju troškovi, bilo da se radi o troškovima marketinga ili tiska nekih promidžbenih plakata, letaka, kataloga i slično. U današnje vrijeme se društvo sve više navikava upravo na ovakav sustav koji je sada već postao više obaveza nego trend. Postalo je novo „normalno“ posegnuti ponajprije za mobitelom ili tabletom kako bi se pročitale najaktualnije vijesti, što prije samo desetak godina nije bio slučaj. Grafička struka je od davnina poznata po tisku, ponajprije novina i knjiga, odnosno proizvoda koji se fizički mogu dotaknuti. Međutim, kako vrijeme prolazi te se svijet mijenja i razvija, tako se sve više pažnje pridaje tzv. zelenoj proizvodnji, odnosno proizvodnji u kojoj se smanjuje bilo kakav otpad, odnosno škart, na način da mu se daje novi život. Jer upravo taj otpad dolazi iz raznih industrija, bilo da se radi o kožnoj, poljoprivrednoj ili tekstilnoj te se taj isti otpad koristi u reciklaži papira, a istovremeno se čuvaju dragocjene šume (eng. upcycling proizvodnja). Cilj ovog rada je prvenstveno preko prototipa aplikacije povećati komunikaciju unutar poduzeća (Kaizen), samim time smanjiti prazan hod (Lean metoda) među zaposlenicima kako ne bi gubili vrijeme na šetanje od jednih do drugih da bi dobili informaciju u kojoj je fazi izrada proizvoda. Kada se govori i o komunikaciji između prodajnog odjela poduzeća i proizvodnog, odnosno pogona, važno je dobro iskomunicirati koliko je potrebno proizvesti proizvoda i što treba od materijala, kako se ne bi stvarale prekomjerne i nepotrebne zalihe (Just in Time). Također, preko prototipa aplikacije se želi postići što bolji virtualni portfolio te se na taj način okrenuti prema zelenom marketingu i očuvanju okoliša.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija