Pregled bibliografske jedinice broj: 1229415
STVARANJE VIZUALNOG IDENTITETA MJESTA ZA OKUPLJANJE MLADIH
STVARANJE VIZUALNOG IDENTITETA MJESTA ZA OKUPLJANJE MLADIH, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1229415 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
STVARANJE VIZUALNOG IDENTITETA MJESTA ZA OKUPLJANJE
MLADIH
(CREATING A VISUAL IDENTITY OF A PLACE FOR THE
GATHERING OF THE YOUNG PEOPLE)
Autori
Bošnjak, Barbara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
20.09
Godina
2022
Stranica
38
Mentor
Pibernik, Jesenka
Ključne riječi
vizualni identitet, participacija, knjiga standarda
(51 / 5, 000 Translation results visual identity, participation, book of standards)
Sažetak
Požega je grad u kojem su mladi ljudi oduvijek bili „gladni“ kvalitetnog sadržaja, a uvijek ga je nedostajalo. Koliba 21 je kućica na drvetu, u maloj šumici koja se nalazi u selu Jakšić, pokraj Požege. Koliba je sagrađena početkom proljeća 2020. godine, a s aktivnim radom su krenuli otprilike godinu dana kasnije. Namjena Kolibe 21 je pružiti mladima mjesto gdje se mogu okupljati i slušati kvalitetnu glazbu. Cilj završnog rada je stvaranje vizualnog identiteta za Kolibu 21, koji je opisan u ovom završnom radu. To podrazumijeva osmisliti logotip, cjenike i posjetnice. Također, potrebno je provesti istraživanje i proučavanje publike te uređenje eksterijera u skladu s održivim razvojem. Istraživanja u završnom radu su odrađena metodama intervjuiranja i anketiranja. Uz te metode participativni dizajn čini najveći dio ovog završnog rada, tj. vizualna rješenja se uglavnom temelje na radionicama kroz koje se on realizirao. Participativni dizajn je korišten u ovom završnom radu kako bi krajnji rezultat bio što prilagođeniji i „bliži“ korisnicima usluge.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija