Pregled bibliografske jedinice broj: 1229325
Zelena pedagogija studenata na FOOZOS-u
Zelena pedagogija studenata na FOOZOS-u // 2. međunarodna studentska GREEN konferencija / Habuda-Stanić, Mirna (ur.).
Osijek: Prehrambeno tehnološki fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 193-194 (poster, recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1229325 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zelena pedagogija studenata na FOOZOS-u
(Green pedagogy on Faculty of Education)
Autori
Repinac, Dora ; Nedić, Ljubica ; Milanović, Nikolina ; Bogut, Irella
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
2. međunarodna studentska GREEN konferencija
/ Habuda-Stanić, Mirna - Osijek : Prehrambeno tehnološki fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022, 193-194
ISBN
978-953-7005-91-7
Skup
2. međunarodna studentska GREEN konferencija = 2nd International Students’ GREEN Conference (ISC GREEN 2022)
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 02.06.2022. - 03.06.2022
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
ekologija, održivi razvoj, studenti, učitelji, zelena pedagogija
(ecology, sustainable development, students, teachers, green pedagogy)
Sažetak
Najveći dio svoga radnoga dana učitelji provode u interakciji s djecom. Stoga su oni najbolji edukatori kada govorimo o pitanjima ekologije i održivoga razvoja. Predmet proučavanja ekološke zelene pedagogije je ekološki odgoj pojedinca, ali i cjelovitoga društva. Ekološki odgoj, razvoj ekološke svijesti te razumijevanje čovjeka i prirode ciljevi su kojima studenti na programu Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog Učiteljskog studija usvajaju znanja iz odgoja za okoliš koji je potreban školskom učitelju. Kao budući učitelji, studenti stječu znanja i kompetencije za shvaćanje i primjenjivanje ekoloških zakonitosti koje će interdisciplinarnim pristupom moći primjenjivati u razrednoj nastavi. Rad donosi istraživanje koje je provedeno metodom fokus grupe među studentima Učiteljskoga studija u Osijeku. Cilj rada je buditi svijest i stvarati nove spoznaje kako je edukacija o ekologiji i održivom razvoju važna već od malih nogu što pokazuju brojna istraživanja. Budući učitelji takvom edukacijom imaju kompetencije za opće i prirodne zakonitosti koje postaju standardom i načinom njihova života.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek