Pregled bibliografske jedinice broj: 1229274
Utjecaj karaktera pisanja mikro-tekstova korisničkih sučelja na zadovoljstvo korisničkog iskustva
Utjecaj karaktera pisanja mikro-tekstova korisničkih sučelja na zadovoljstvo korisničkog iskustva, 2022., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1229274 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj karaktera pisanja mikro-tekstova korisničkih
sučelja na zadovoljstvo korisničkog iskustva
(The influence of the character of writing micro-
texts of user interfaces on the satisfaction of
the user experience)
Autori
Petanjek, Dominik
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
20.09
Godina
2022
Stranica
90
Mentor
Pibernik, Jesenka
Ključne riječi
mikro-tekst, korisnik, sučelje, karakter pisanja, korisničko iskustvo
(micro-text, user, interface, writing character, user experience)
Sažetak
Kada pričamo o korisničkom iskustvu, nekoliko riječi te njihov poredak ponekad je sve što je potrebno za uspješnu konverziju korisnika. U samo nekoliko riječi, korisnik može steći povjerenje za obavljanje zadane radnje, ali isto tako može biti u potpunosti otjeran sa sučelja. Mikro-tekst igra važnu ulogu cjelokupnog korisničkog iskustva i doživljaja sučelja te će upravo iz tog razloga biti glavni dio ovog diplomskog rada. Pojam mikro-tekst odnosi se na male dijelove cjelokupnog teksta kojeg možemo naći na internetskim stranicama, aplikacijama te proizvodima. Te kratke rečenice govore korisniku što da radi, oslovljavaju korisnikove zabrinutosti, daju kontekst situaciji te pomažu ispričati priču oko robne marke, proizvoda ili načina poslovanja. Neki primjeri mikro-tekstova su: poruke koje javljaju grešku, oznake, naznake. Na prvu, te riječi dobivaju dojam beznačajnosti u usporedbi sa svime. No iznenađujuće, mnogo puta se dokazalo da je upravo mikro-tekst jedan od presudnih faktora prilikom konverzije korisnika. Teorijski dio diplomskog rada detaljno će se baviti mikro-tekstom, korisničkim iskustvom i sučeljem digitalnih proizvoda te prolaskom svega navedenog kroz primjere. Eksperimentalni dio rada obuhvatit će korisničko sučelje te korisnikovo kretanje i zadovoljstvo korištenja, diferencirano na temelju mikro-teksta. Mikro-tekst je usko vezan uz izgled korisničkog sučelja i jedno drugoga se često ne može mijenjati, stoga će se ovisno o karakteru pisanja mijenjati i izgled korisničkog sučelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija