Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1229255

Podrška obiteljima djece s razvojnim rizicima i teškoćama – koje kompetencije imaju stručnjaci nakon završenog studija?


Gordana Keresteš; Dejana Bouillet; Martina Ferić, Marina Milić Babić, Ana Wagner Jakab
Podrška obiteljima djece s razvojnim rizicima i teškoćama – koje kompetencije imaju stručnjaci nakon završenog studija? // 6. Hrvatski simpozij o ranoj intervenciji u djetinjstvu
Zagreb, Hrvatska, 2022. (ostalo, nije recenziran, neobjavljeni rad)


CROSBI ID: 1229255 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Podrška obiteljima djece s razvojnim rizicima i teškoćama – koje kompetencije imaju stručnjaci nakon završenog studija?
(Support for families of children with developmental risks and difficulties - what competencies do professionals have after completing their studies?)

Autori
Gordana Keresteš ; Dejana Bouillet ; Martina Ferić, Marina Milić Babić, Ana Wagner Jakab

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo

Skup
6. Hrvatski simpozij o ranoj intervenciji u djetinjstvu

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 9-11.06.2022

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
djeca s teškoćama u razvoju, visoko obrazovanje, kurikulum
(children with developmental disabilities, higher education, curriculum)

Sažetak
Roditelji, ali i drugi članovi obitelji djece s razvojnim rizicima i teškoćama, ključni su partneri stručnjacima u provođenju rane intervencije u djetinjstvu. Kako bi ostvarili kvalitetnu komunikaciju i suradnju s obiteljima djece kojoj pružaju usluge rane intervencije, stručnjaci moraju imati odgovarajuće kompetencije. Cilj ovog okruglog stola je razmotriti kompetencije za pružanje podrške obiteljima djece s razvojnim rizicima i teškoćama koje za vrijeme preddiplomskog i diplomskog studija stječu studenti edukacijsko-rehabilitacijskih znanosti, psihologije, socijalnog rada te ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja i učiteljskog studija. Nastavnice na navedenim studijima će, putem prikaza ishoda postojećih studijskih programa te rasprave koja će uključivati i sudionike okruglog stola iz prakse, identificirati kompetencije kojima studenti raspolažu nakon završenog studija, kao i one koje im nedostaju za pružanje kvalitetne i učinkovite podrške obiteljima djece s razvojnim rizicima i teškoćama. Očekuje se da će okrugli stol rezultirati zaključcima koji bi mogli biti smjernice za reviziju studijskih programa u smjeru ojačavanja kompetencija studenata pomagačkih struka u području rada s djecom s razvojnim rizicima i teškoćama i njihovim obiteljima. Uz kompetencije potrebne za suradnju s roditeljima, naglasak će se staviti i na one potrebne za pružanje podrške braći i sestrama te bakama i djedovima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti

Napomena
Okrugli stol održan je u okviru 6. Hrvatskog
simpozija o ranoj intervenciji u djetinjstvu -
Razumijeti i podržati obitelj djeteta s razvojnim
rizicima ili teškoćama



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb,
Pravni fakultet, Zagreb,
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Gordana Keresteš; Dejana Bouillet; Martina Ferić, Marina Milić Babić, Ana Wagner Jakab
Podrška obiteljima djece s razvojnim rizicima i teškoćama – koje kompetencije imaju stručnjaci nakon završenog studija? // 6. Hrvatski simpozij o ranoj intervenciji u djetinjstvu
Zagreb, Hrvatska, 2022. (ostalo, nije recenziran, neobjavljeni rad)
Gordana Keresteš, Dejana Bouillet & Martina Ferić, Marina Milić Babić, Ana Wagner Jakab (2022) Podrška obiteljima djece s razvojnim rizicima i teškoćama – koje kompetencije imaju stručnjaci nakon završenog studija?. U: 6. Hrvatski simpozij o ranoj intervenciji u djetinjstvu.
@article{article, year = {2022}, keywords = {djeca s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, visoko obrazovanje, kurikulum}, title = {Podr\v{s}ka obiteljima djece s razvojnim rizicima i te\v{s}ko\'{c}ama – koje kompetencije imaju stru\v{c}njaci nakon zavr\v{s}enog studija?}, keyword = {djeca s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, visoko obrazovanje, kurikulum}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, year = {2022}, keywords = {children with developmental disabilities, higher education, curriculum}, title = {Support for families of children with developmental risks and difficulties - what competencies do professionals have after completing their studies?}, keyword = {children with developmental disabilities, higher education, curriculum}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font