Pregled bibliografske jedinice broj: 1229255
Podrška obiteljima djece s razvojnim rizicima i teškoćama – koje kompetencije imaju stručnjaci nakon završenog studija?
Podrška obiteljima djece s razvojnim rizicima i teškoćama – koje kompetencije imaju stručnjaci nakon završenog studija? // 6. Hrvatski simpozij o ranoj intervenciji u djetinjstvu
Zagreb, Hrvatska, 2022. (ostalo, nije recenziran, neobjavljeni rad)
CROSBI ID: 1229255 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Podrška obiteljima djece s razvojnim rizicima i
teškoćama – koje kompetencije imaju stručnjaci
nakon završenog studija?
(Support for families of children with
developmental risks and difficulties - what
competencies do professionals have after
completing their studies?)
Autori
Gordana Keresteš ; Dejana Bouillet ; Martina Ferić, Marina Milić Babić, Ana Wagner Jakab
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
6. Hrvatski simpozij o ranoj intervenciji u djetinjstvu
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 9-11.06.2022
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
djeca s teškoćama u razvoju, visoko obrazovanje, kurikulum
(children with developmental disabilities, higher education, curriculum)
Sažetak
Roditelji, ali i drugi članovi obitelji djece s razvojnim rizicima i teškoćama, ključni su partneri stručnjacima u provođenju rane intervencije u djetinjstvu. Kako bi ostvarili kvalitetnu komunikaciju i suradnju s obiteljima djece kojoj pružaju usluge rane intervencije, stručnjaci moraju imati odgovarajuće kompetencije. Cilj ovog okruglog stola je razmotriti kompetencije za pružanje podrške obiteljima djece s razvojnim rizicima i teškoćama koje za vrijeme preddiplomskog i diplomskog studija stječu studenti edukacijsko-rehabilitacijskih znanosti, psihologije, socijalnog rada te ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja i učiteljskog studija. Nastavnice na navedenim studijima će, putem prikaza ishoda postojećih studijskih programa te rasprave koja će uključivati i sudionike okruglog stola iz prakse, identificirati kompetencije kojima studenti raspolažu nakon završenog studija, kao i one koje im nedostaju za pružanje kvalitetne i učinkovite podrške obiteljima djece s razvojnim rizicima i teškoćama. Očekuje se da će okrugli stol rezultirati zaključcima koji bi mogli biti smjernice za reviziju studijskih programa u smjeru ojačavanja kompetencija studenata pomagačkih struka u području rada s djecom s razvojnim rizicima i teškoćama i njihovim obiteljima. Uz kompetencije potrebne za suradnju s roditeljima, naglasak će se staviti i na one potrebne za pružanje podrške braći i sestrama te bakama i djedovima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti
Napomena
Okrugli stol održan je u okviru 6. Hrvatskog
simpozija o ranoj intervenciji u djetinjstvu -
Razumijeti i podržati obitelj djeteta s razvojnim
rizicima ili teškoćama
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb,
Pravni fakultet, Zagreb,
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Gordana Keresteš
(autor)
Martina Ferić
(autor)
Marina Milić
(autor)
Ana Wagner Jakab
(autor)