Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1229136

Obrazuju li se budući pedagozi za pedagoško savjetovanje? Analiza programa studijā pedagogije u Hrvatskoj


Širanović, Ana
Obrazuju li se budući pedagozi za pedagoško savjetovanje? Analiza programa studijā pedagogije u Hrvatskoj // Učenje izvan okvira – vrijednosti i kontroverze učenja novog doba
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1229136 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Obrazuju li se budući pedagozi za pedagoško savjetovanje? Analiza programa studijā pedagogije u Hrvatskoj
(Are future pedagogues trained for pedagogical counseling? Analysis of the pedagogy study programs in Croatia)

Autori
Širanović, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
Učenje izvan okvira – vrijednosti i kontroverze učenja novog doba

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 4-5.11.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
savjetovanje, inicijalno obrazovanje, pedagogija
(counseling, pre-service training, pedagogy)

Sažetak
Cilj predstavljene analize bio je istražiti uključuju li programi studija pedagogije u Hrvatskoj ishode i sadržaje koji pretpostavljaju obrazovanje budućih pedagoga za pružanje pedagoškoga savjetovanja različitim dionicima odgojno-obrazovnoga procesa u školama i drugim odgojno-obrazovnim ustanovama u kojima se pedagozi po završetku studija najčešće zapošljavaju. Rezultati analize pokazali su nedostatnu zastupljenost ishoda i sadržaja o pedagoškome savjetovanju u programima studija pedagogije i uputili na potrebu daljnjega (empirijskog) istraživanja ovoga pitanja, kao i na potrebu znanstveno-istraživačkoga rada na oblikovanju koncepta/modela pedagoškoga savjetovanja, u suradnji s praktičarima pedagoškoga savjetovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ana Širanović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Širanović, Ana
Obrazuju li se budući pedagozi za pedagoško savjetovanje? Analiza programa studijā pedagogije u Hrvatskoj // Učenje izvan okvira – vrijednosti i kontroverze učenja novog doba
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, znanstveni)
Širanović, A. (2022) Obrazuju li se budući pedagozi za pedagoško savjetovanje? Analiza programa studijā pedagogije u Hrvatskoj. U: Učenje izvan okvira – vrijednosti i kontroverze učenja novog doba.
@article{article, author = {\v{S}iranovi\'{c}, Ana}, year = {2022}, keywords = {savjetovanje, inicijalno obrazovanje, pedagogija}, title = {Obrazuju li se budu\'{c}i pedagozi za pedago\v{s}ko savjetovanje? Analiza programa studij\={a} pedagogije u Hrvatskoj}, keyword = {savjetovanje, inicijalno obrazovanje, pedagogija}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}iranovi\'{c}, Ana}, year = {2022}, keywords = {counseling, pre-service training, pedagogy}, title = {Are future pedagogues trained for pedagogical counseling? Analysis of the pedagogy study programs in Croatia}, keyword = {counseling, pre-service training, pedagogy}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font