Pregled bibliografske jedinice broj: 1229136
Obrazuju li se budući pedagozi za pedagoško savjetovanje? Analiza programa studijā pedagogije u Hrvatskoj
Obrazuju li se budući pedagozi za pedagoško savjetovanje? Analiza programa studijā pedagogije u Hrvatskoj // Učenje izvan okvira – vrijednosti i kontroverze učenja novog doba
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1229136 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazuju li se budući pedagozi za pedagoško savjetovanje? Analiza programa studijā pedagogije u Hrvatskoj
(Are future pedagogues trained for pedagogical counseling? Analysis of the pedagogy study programs in Croatia)
Autori
Širanović, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Učenje izvan okvira – vrijednosti i kontroverze učenja novog doba
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 4-5.11.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
savjetovanje, inicijalno obrazovanje, pedagogija
(counseling, pre-service training, pedagogy)
Sažetak
Cilj predstavljene analize bio je istražiti uključuju li programi studija pedagogije u Hrvatskoj ishode i sadržaje koji pretpostavljaju obrazovanje budućih pedagoga za pružanje pedagoškoga savjetovanja različitim dionicima odgojno-obrazovnoga procesa u školama i drugim odgojno-obrazovnim ustanovama u kojima se pedagozi po završetku studija najčešće zapošljavaju. Rezultati analize pokazali su nedostatnu zastupljenost ishoda i sadržaja o pedagoškome savjetovanju u programima studija pedagogije i uputili na potrebu daljnjega (empirijskog) istraživanja ovoga pitanja, kao i na potrebu znanstveno-istraživačkoga rada na oblikovanju koncepta/modela pedagoškoga savjetovanja, u suradnji s praktičarima pedagoškoga savjetovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija