Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1228938

PRAVO NA SLOBODU IZ PERSPEKTIVE MARIJE MONTESSORI


Grejza, Dora; Kelam, Ivica
PRAVO NA SLOBODU IZ PERSPEKTIVE MARIJE MONTESSORI // 5. Osječki dani bioetike / Jurić, Hrvoje ; Kelam, Ivica ; Dilica, Kristina (ur.).
Zagreb: Hrvatsko bioetičko društvo, 2022. str. 35-35 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1228938 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
PRAVO NA SLOBODU IZ PERSPEKTIVE MARIJE MONTESSORI
(THE RIGHT TO FREEDOM FROM A PERSPECTIVE MARIA MONTESSORI)

Autori
Grejza, Dora ; Kelam, Ivica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
5. Osječki dani bioetike / Jurić, Hrvoje ; Kelam, Ivica ; Dilica, Kristina - Zagreb : Hrvatsko bioetičko društvo, 2022, 35-35

Skup
5. osječki dani bioetike = 5th Osijek Day of Bioethics

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 07.11.2022. - 08.11.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
dječja prava, Maria Montessori, sloboda, disciplina
(children's rights, Maria Montessori, freedom, discipline)

Sažetak
Mnogo prije usvajanja Konvencije o pravima djeteta, Maria Montessori bila je jedna od zagovarateljica posebnih prava koja se tiču djeteta. Sloboda je jedno od temeljnih ljudskih i dječjih prava te se u Konvenciji o pravima djeteta uglavnom očituje kao sloboda mišljenja, savjesti i vjere te kao pravo izražavanja. Međutim, sloboda je također jedno od temeljnih načela pedagogije koju je Maria Montessori detaljno definirala i implementirala unutar svoje metode. Sloboda se u Montessori pedagogiji ne ograničava samo na slobodu mišljenja i slobodu izražavanja, nego se očituje i kroz slobodu osjećaja, odlučivanja i izbora, kretanja, što se odnosi na unutarnju slobodu osobnog djelovanja. Unatoč raznim laičkim tumačenjima, Montessori sloboda nije anarhija i usko je vezana uz disciplinu. U izlaganju će biti objašnjena sloboda kakvu je kod djece poticala Maria Montessori, a koja ima važnu ulogu u razvoju djece. Sloboda, kao takva, može biti izvrsna smjernica u odgoju roditeljima i pedagoškim djelatnicima te se može implementirati i u redovnom sustavu odgoja i obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek,
Kineziološki fakultet Osijek

Profili:

Avatar Url Ivica Kelam (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grejza, Dora; Kelam, Ivica
PRAVO NA SLOBODU IZ PERSPEKTIVE MARIJE MONTESSORI // 5. Osječki dani bioetike / Jurić, Hrvoje ; Kelam, Ivica ; Dilica, Kristina (ur.).
Zagreb: Hrvatsko bioetičko društvo, 2022. str. 35-35 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)
Grejza, D. & Kelam, I. (2022) PRAVO NA SLOBODU IZ PERSPEKTIVE MARIJE MONTESSORI. U: Jurić, H., Kelam, I. & Dilica, K. (ur.)5. Osječki dani bioetike.
@article{article, author = {Grejza, Dora and Kelam, Ivica}, year = {2022}, pages = {35-35}, keywords = {dje\v{c}ja prava, Maria Montessori, sloboda, disciplina}, title = {PRAVO NA SLOBODU IZ PERSPEKTIVE MARIJE MONTESSORI}, keyword = {dje\v{c}ja prava, Maria Montessori, sloboda, disciplina}, publisher = {Hrvatsko bioeti\v{c}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Grejza, Dora and Kelam, Ivica}, year = {2022}, pages = {35-35}, keywords = {children's rights, Maria Montessori, freedom, discipline}, title = {THE RIGHT TO FREEDOM FROM A PERSPECTIVE MARIA MONTESSORI}, keyword = {children's rights, Maria Montessori, freedom, discipline}, publisher = {Hrvatsko bioeti\v{c}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font