Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1228931

LJUDSKA PRAVA U DJELIMA ZA CJELOVITO ČITANJE U OSNOVNOJ ŠKOLI


Dilica, Kristina; Kelam, Ivica
LJUDSKA PRAVA U DJELIMA ZA CJELOVITO ČITANJE U OSNOVNOJ ŠKOLI // 5. Osječki dani bioetike / Jurić, Hrvoje ; Kelam, Ivica ; Dilica, Kristina (ur.).
Zagreb: Hrvatsko bioetičko društvo, 2022. str. 28-28 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1228931 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
LJUDSKA PRAVA U DJELIMA ZA CJELOVITO ČITANJE U OSNOVNOJ ŠKOLI
(HUMAN RIGHTS IN LITERATURE FOR COMPLETE READING IN ELEMENTARY SCHOOL)

Autori
Dilica, Kristina ; Kelam, Ivica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
5. Osječki dani bioetike / Jurić, Hrvoje ; Kelam, Ivica ; Dilica, Kristina - Zagreb : Hrvatsko bioetičko društvo, 2022, 28-28

Skup
5. osječki dani bioetike = 5th Osijek Day of Bioethics

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 07.11.2022. - 08.11.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
ljudska prava, djela za cjelovito čitanje, Hrvatski jezik, kurikularna reforma
(human rights, works for complete reading, Croatian language, curriculum reform)

Sažetak
Temelj modernog i razvijenog društva čine ljudska prava koja trebaju težiti razvoju za poboljšanje života svake osobe na svijetu. Ljudska se prava, stoljećima, a nažalost i danas, susreću s brojnim preprekama koje su često nepremostive. Jedan od načina na koji se u budućnosti mogu premostiti jest obrazovanje. Glas književnosti oduvijek je bio glas koji je ukazivao na ljudske mane, vrline, društvene probleme te time književna djela postaju svojevrstan izvor iz kojega učenici, na sebi primjerenoj razini, mogu naučiti mnogo o nepravdama u društvu i o pozitivnim stvarima – ljudskim pravima općenito. No uče li? Pruža li popis djela za cjelovito čitanje dovoljno djela u kojima se obrađuju pitanja ljudskih prava i sloboda – pitanje je na koje ovaj rad pokušava dati odgovor analizom spomenutog popisa nakon provedene kurikularne reforme.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Integrativna bioetika (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, biotehničke, društvene, humanističke znanosti)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek,
Kineziološki fakultet Osijek

Profili:

Avatar Url Ivica Kelam (autor)

Avatar Url Kristina Dilica (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dilica, Kristina; Kelam, Ivica
LJUDSKA PRAVA U DJELIMA ZA CJELOVITO ČITANJE U OSNOVNOJ ŠKOLI // 5. Osječki dani bioetike / Jurić, Hrvoje ; Kelam, Ivica ; Dilica, Kristina (ur.).
Zagreb: Hrvatsko bioetičko društvo, 2022. str. 28-28 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)
Dilica, K. & Kelam, I. (2022) LJUDSKA PRAVA U DJELIMA ZA CJELOVITO ČITANJE U OSNOVNOJ ŠKOLI. U: Jurić, H., Kelam, I. & Dilica, K. (ur.)5. Osječki dani bioetike.
@article{article, author = {Dilica, Kristina and Kelam, Ivica}, year = {2022}, pages = {28-28}, keywords = {ljudska prava, djela za cjelovito \v{c}itanje, Hrvatski jezik, kurikularna reforma}, title = {LJUDSKA PRAVA U DJELIMA ZA CJELOVITO \v{C}ITANJE U OSNOVNOJ \v{S}KOLI}, keyword = {ljudska prava, djela za cjelovito \v{c}itanje, Hrvatski jezik, kurikularna reforma}, publisher = {Hrvatsko bioeti\v{c}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dilica, Kristina and Kelam, Ivica}, year = {2022}, pages = {28-28}, keywords = {human rights, works for complete reading, Croatian language, curriculum reform}, title = {HUMAN RIGHTS IN LITERATURE FOR COMPLETE READING IN ELEMENTARY SCHOOL}, keyword = {human rights, works for complete reading, Croatian language, curriculum reform}, publisher = {Hrvatsko bioeti\v{c}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font