Pregled bibliografske jedinice broj: 1228928
Suvremene tehnologije u početnom ovladavanju čitanjem i pisanjem
Suvremene tehnologije u početnom ovladavanju čitanjem i pisanjem // Zbornik radova : 11. međunarodna znanstvena konferencija, 6. metodička konferencija, 4. „IKT u obrazovanju konferencija / Borsos, Eva ; Námesztovszki, Zsolt ; Németh, Ferenc (ur.).
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2017. str. 550-568
CROSBI ID: 1228928 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremene tehnologije u početnom ovladavanju
čitanjem i pisanjem
(Modern Technologies in Initial Reading and Writing)
Autori
Cenger, Nikolina ; Krumes, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Zbornik radova : 11. međunarodna znanstvena konferencija, 6. metodička konferencija, 4. „IKT u obrazovanju konferencija
Urednik/ci
Borsos, Eva ; Námesztovszki, Zsolt ; Németh, Ferenc
Izdavač
Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici
Grad
Subotica
Godina
2017
Raspon stranica
550-568
ISBN
978-86-87095-76-2
Ključne riječi
ovladavanje čitanjem i pisanjem ; početno čitanje i pisanje ; materinski jezik ; računalo u nastavi
(mastering reading and writing ; initial reading and writing ; mother tongue ; computer in class)
Sažetak
Posebno osjetljivo razdoblje školovanja je početno ovladavanje čitanjem i pisanjem u prvom razredu formalnog obrazovanja. U tome uvelike mogu pomoći obrazovne igre, obrazovni računalni programi, digitalni nastavni materijali i drugi oblici e- učenja. Zato je važno nastavu organizirati u skladu sa suvremenim didaktičkim teorijama i konstruktivističkim pristupom procesu učenja. Kako bi se zadani sadržaji učinkovitije usvajali, prenosili, uvježbavali, stavljaju se u okvire igre. Rad pokušava pronaći načine na koje se računalo kao posrednik za učenje i uvježbavanje slova i glasova može koristiti, kakav je stav učitelja o tome i kako se ono može praktično primijeniti u razredu. Zato je provedeno akcijsko istraživanje koje je pokazalo da učenici pozitivno reagiraju na računalo u nastavi, poznaju neke osnovne radnje i lakše i brže ovladavaju organiziranim i igrolikim sadržajima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija