Pregled bibliografske jedinice broj: 1228917
Strateško komuniciranje u Hrvatskoj: razvoj područja, akteri i teme
Strateško komuniciranje u Hrvatskoj: razvoj područja, akteri i teme // Politička misao : Croatian political science review, 59 (2022), 3; 239-266 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1228917 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strateško komuniciranje u Hrvatskoj: razvoj
područja, akteri i teme
(Strategic Communication in Croatia - the rise of the
field, actors and topics)
Autori
Grbeša, Marijana ; Skoko, Božo ; Bebić, Domagoj
Izvornik
Politička misao : Croatian political science review (0032-3241) 59
(2022), 3;
239-266
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Politička komunikacija, politički marketing, odnosi s javnošću, Hrvatska
(Political Communication, Political Marketing, Public Relations, Strategic Communinaction, Croatia)
Sažetak
Rad daje pregled doprinosa hrvatskih istraživača, prije svega znanstvenika i suradnika s Fakulteta političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, znanstvenom i akademskom razvoju političke komunikacije, političkog marketinga i odnosa s javnošću u Hrvatskoj. Sve tri discipline spadaju u područje strateškog komuniciranja koje podrazumijeva svrhovito korištenje komunikacije kojom pojedinci, organizacije, institucije ili države nastoje ostvariti svoje strateške ciljeve. Rad pokazuje kako je Hrvatska, iako je kasno uskočila na vlak tržišnog komuniciranja, brzo uhvatila korak s međunarodnim istraživačkim i akademskim trendovima na ovom području. Fakultet političkih znanosti u tome je imao pionirsku i predvodničku ulogu. Istraživači s Fakulteta, ali i drugi hrvatski znanstvenici, svojim istraživanjima i policy analizama na području političkog marketinga i političke komunikacije doprinijeli su konceptualizaciji i komparativnoj analizi suvremenih izbornih kampanja, zatim fenomena amerikanizacije, personalizacije, pakiranja politike, populizma, celebrity populizma, dezinformacija, e-demokracije, cyber politike i drugih. Na području odnosa s javnošću posebno se ističu doprinosi konceptualizaciji i istraživanju imidža, identiteta i brenda država, kriznom komuniciranju, strateškom komuniciranju u turizmu te evaluaciji odnosa s javnošću.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus