Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1228906

Formativno vrednovanje uporabom umnih mapa


Dijanić, Željka
Formativno vrednovanje uporabom umnih mapa // Zbornik radova 11. stručno-metodičkog skupa Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi "Geometrija u nastavi matematike" / Gortan, R. - Pula : Matematičko društvo Istra, 2015, 56-71 / Gortan, Robert (ur.).
Pula: Matematičko društvo "Istra", 2019. str. 135-146 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1228906 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Formativno vrednovanje uporabom umnih mapa
(Using mind maps for formative assessment)

Autori
Dijanić, Željka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova 11. stručno-metodičkog skupa Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi "Geometrija u nastavi matematike" / Gortan, R. - Pula : Matematičko društvo Istra, 2015, 56-71 / Gortan, Robert - Pula : Matematičko društvo "Istra", 2019, 135-146

ISBN
978-953-56797-3-8

Skup
11. stručno-metodički skup „Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi“

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 14.11.2019. - 16.11.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
digitalni alati, formativno vrednovanje, opisivači, rubrike, umna mapa, vrednovanje kao učenje, vrednovanje za učenje
(digital tools, formative assessment, descriptors, rubrics, mind map, assessment as learning, assessment for learning)

Sažetak
U radu se opisuju dvije različite vrste formativnog vrednovanja: vrednovanje za učenje i vrednovanje kao učenje. Prikazuje se ideja izrade umnih mapa za zadani matematički pojam, koncept ili ideju i navode digitalni alati za izradu umnih mapa. Uvodi se pojam rubrike za kriterijsko vrednovanje te se daje prijedlog rubrika i opisivača za procjenu kvalitete umne mape, odnosno vrednovanje, samovrednovanje i vršnjačko vrednovanje. Prikazuju se radovi učenika Srednje škole Čazma na različite teme kao npr: vektori, brojevi, sukladnost i sličnost, funkcije nastali u proteklih nekoliko godina.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Željka Dijanić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Dijanić, Željka
Formativno vrednovanje uporabom umnih mapa // Zbornik radova 11. stručno-metodičkog skupa Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi "Geometrija u nastavi matematike" / Gortan, R. - Pula : Matematičko društvo Istra, 2015, 56-71 / Gortan, Robert (ur.).
Pula: Matematičko društvo "Istra", 2019. str. 135-146 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Dijanić, Ž. (2019) Formativno vrednovanje uporabom umnih mapa. U: Gortan, R. (ur.)Zbornik radova 11. stručno-metodičkog skupa Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi "Geometrija u nastavi matematike" / Gortan, R. - Pula : Matematičko društvo Istra, 2015, 56-71.
@article{article, author = {Dijani\'{c}, \v{Z}eljka}, editor = {Gortan, R.}, year = {2019}, pages = {135-146}, keywords = {digitalni alati, formativno vrednovanje, opisiva\v{c}i, rubrike, umna mapa, vrednovanje kao u\v{c}enje, vrednovanje za u\v{c}enje}, isbn = {978-953-56797-3-8}, title = {Formativno vrednovanje uporabom umnih mapa}, keyword = {digitalni alati, formativno vrednovanje, opisiva\v{c}i, rubrike, umna mapa, vrednovanje kao u\v{c}enje, vrednovanje za u\v{c}enje}, publisher = {Matemati\v{c}ko dru\v{s}tvo "Istra"}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dijani\'{c}, \v{Z}eljka}, editor = {Gortan, R.}, year = {2019}, pages = {135-146}, keywords = {digital tools, formative assessment, descriptors, rubrics, mind map, assessment as learning, assessment for learning}, isbn = {978-953-56797-3-8}, title = {Using mind maps for formative assessment}, keyword = {digital tools, formative assessment, descriptors, rubrics, mind map, assessment as learning, assessment for learning}, publisher = {Matemati\v{c}ko dru\v{s}tvo "Istra"}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font