Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1228787

Povijesni pregled i analiza metoda umjetne inteligencije primijenjenih u modeliranju igrača računalnih igara


Bojka, Luka
Povijesni pregled i analiza metoda umjetne inteligencije primijenjenih u modeliranju igrača računalnih igara, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin


CROSBI ID: 1228787 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povijesni pregled i analiza metoda umjetne inteligencije primijenjenih u modeliranju igrača računalnih igara
(Historical Overview and Analysis of Artificial Intelligence Methods Applied to Modelling Players of Computer Games)

Autori
Bojka, Luka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet organizacije i informatike

Mjesto
Varaždin

Datum
16.09

Godina
2021

Stranica
34

Mentor
Okreša Đurić, Bogdan ; Schatten, Markus

Ključne riječi
razvoj ; računalne igre ; umjetna inteligencija ; agent ; povijesni pregled
(development ; computer games ; artificial intelligence ; agent ; historical overview)

Sažetak
Temelj rada je pregled i analiza odabranih metoda umjetne inteligencije koje su obilježile povijest modeliranja igrača u računalnim igrama. Teorijska obrada obuhvaća kratki pregled povijesti razvoja umjetne inteligencije, navedeni su glavni algoritmi pretrage na kojima se temelji računalna odluka za donošenje optimalnog odgovora a osnova odabranih metoda je potkrijepljena konkretnim odabranim primjerima u nekoliko računalnih igara. Praktični dio rada čini implementacija algoritma koji donosi odluke za agenta unutar igre.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Markus Schatten (mentor)

Avatar Url Bogdan Okreša Đurić (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Bojka, Luka
Povijesni pregled i analiza metoda umjetne inteligencije primijenjenih u modeliranju igrača računalnih igara, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Bojka, L. (2021) 'Povijesni pregled i analiza metoda umjetne inteligencije primijenjenih u modeliranju igrača računalnih igara', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bojka, Luka}, year = {2021}, pages = {34}, keywords = {razvoj, ra\v{c}unalne igre, umjetna inteligencija, agent, povijesni pregled}, title = {Povijesni pregled i analiza metoda umjetne inteligencije primijenjenih u modeliranju igra\v{c}a ra\v{c}unalnih igara}, keyword = {razvoj, ra\v{c}unalne igre, umjetna inteligencija, agent, povijesni pregled}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bojka, Luka}, year = {2021}, pages = {34}, keywords = {development, computer games, artificial intelligence, agent, historical overview}, title = {Historical Overview and Analysis of Artificial Intelligence Methods Applied to Modelling Players of Computer Games}, keyword = {development, computer games, artificial intelligence, agent, historical overview}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font