Pregled bibliografske jedinice broj: 1228787
Povijesni pregled i analiza metoda umjetne inteligencije primijenjenih u modeliranju igrača računalnih igara
Povijesni pregled i analiza metoda umjetne inteligencije primijenjenih u modeliranju igrača računalnih igara, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
CROSBI ID: 1228787 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povijesni pregled i analiza metoda umjetne
inteligencije primijenjenih u modeliranju igrača
računalnih igara
(Historical Overview and Analysis of Artificial
Intelligence Methods Applied to Modelling Players
of Computer Games)
Autori
Bojka, Luka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet organizacije i informatike
Mjesto
Varaždin
Datum
16.09
Godina
2021
Stranica
34
Mentor
Okreša Đurić, Bogdan ; Schatten, Markus
Ključne riječi
razvoj ; računalne igre ; umjetna inteligencija ; agent ; povijesni pregled
(development ; computer games ; artificial intelligence ; agent ; historical overview)
Sažetak
Temelj rada je pregled i analiza odabranih metoda umjetne inteligencije koje su obilježile povijest modeliranja igrača u računalnim igrama. Teorijska obrada obuhvaća kratki pregled povijesti razvoja umjetne inteligencije, navedeni su glavni algoritmi pretrage na kojima se temelji računalna odluka za donošenje optimalnog odgovora a osnova odabranih metoda je potkrijepljena konkretnim odabranim primjerima u nekoliko računalnih igara. Praktični dio rada čini implementacija algoritma koji donosi odluke za agenta unutar igre.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin