Pregled bibliografske jedinice broj: 1228783
Konačni automat kao model umjetne inteligencije primijenjen na upravljanje umjetnim igračem
Konačni automat kao model umjetne inteligencije primijenjen na upravljanje umjetnim igračem, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
CROSBI ID: 1228783 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konačni automat kao model umjetne inteligencije
primijenjen na upravljanje umjetnim igračem
(Finite-State Machine as an Artificial Intelligence
Model Applied to Controlling an Artificial Player)
Autori
Čičak, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet organizacije i informatike
Mjesto
Varaždin
Datum
27.09
Godina
2021
Stranica
47
Mentor
Okreša Đurić, Bogdan ; Schatten, Markus
Ključne riječi
unity ; C# ; umjetna inteligencija ; konačni automat ; videoigra
(unity ; C# ; artificial intelligence ; finite state machine ; video game)
Sažetak
U ovom završnom radu prikazana je primjena konačnog automata unutar videoigra. Na početku rada opisan je način pripreme i korištenje literature radi upoznavanja sa temom koju obrađujemo. Nakon toga opisani su korišteni alati za izradu konačnog automata: Unity i Microsot visual studio. U nastavku dolazimo do teorijskog dijela rada u kojem detaljnije objašnjavamo što je to umjetna inteligencija te prikazujemo vrste umjetne inteligencije koje su zastupljene u videoigrama. Slijedom toga dolazimo do glavne teme a to je konačni automat. Prikazujemo njegov osnovni izgled i način implementacije unutar programskog jezika c++. Nakon upoznavanja sa osnovama konačnog automata pomoću primjera iz literature, implementiramo simulacijsku videoigru koja je zasnovana na konačnom automatu. U videoigri se nalaze dva tima pčela čiji je zadatak povećati svoju brojnost pomoću raznih sredstava koja se nalaze na mapi. Nakon implementacije prikazan je i rezultat implementirane videoigre. Pri kraju završnog rada prikazana je kreacija još jedne igre, ali u programu Unity. Pomoću alata Unity kreirana je videoigra sa tenkovima. Jednim tenkom upravlja igrač, a drugim konačni automat odnosno umjetna inteligencija. Nakon prikazanih svih postupaka do kreiranja spomenute videoigre prikazan je rezultat koji prikazuje ponašanje neigrajućeg tenka unutar različitih stanja. Na kraju rada nalazi se zaključak i literatura korištena za izradu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin