Pregled bibliografske jedinice broj: 1228776
Primjena poticanog učenja na primjeru jednostavne videoigre
Primjena poticanog učenja na primjeru jednostavne videoigre, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
CROSBI ID: 1228776 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena poticanog učenja na primjeru jednostavne
videoigre
(Application of Reinforcement Learning to an
Example Simple Video Game)
Autori
Kožul, Mihael
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet organizacije i informatike
Mjesto
Varaždin
Datum
13.09
Godina
2022
Stranica
36
Mentor
Okreša Đurić, Bogdan ; Schatten, Markus
Ključne riječi
umjetna inteligencija ; strojno učenje ; poticano učenje ; agent ; 2D videoigra ; proceduralno generiranje ; algoritmi
(artificial intelligence ; machine learning ; reinforcement learning ; agent ; 2D video games ; procedural generation ; algorithms)
Sažetak
Završni rad bavi se širokim pojmom umjetne inteligencije te kao takav obuhvaća strojno učenje, neuronske mreže, znanost o podacima i sl. No, primarni je fokus rada na poticanom učenju (engl. reinforcement learning) i njezinom prikazu na primjeru jednostavne, samostalno napravljene, 2D videoigre. Igra je napravljena po uzoru na poznatu igru "Geometry Dash" u Unityju te je kao takva pisana jezikom C#. Za razvoj inteligentnog agenta jednom od metoda poticanog učenja, korišten je besplatni softver otvorenog koda Unity Machine Learning Agents Toolkit. Kako bi se otežalo treniranje agenta i prikazala realnost razvoja umjetne inteligencije, igra se sastoji od jedne razina koja, koristeći proceduralno generiranje, stvara novi, drukčiji sadržaj mape. Generalni je cilj rada obraditi jednu vrlu zanimljivu temu informatike, koja iz dana u dan svoju primjenu pronalazi u novim aspektima svakodnevnog života.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
IP-2019-04-5824 - Orkestracija hibridnih metoda umjetne inteligencije za računalne igre (O-HAI 4 Games) (Schatten, Markus, HRZZ - 2019-04) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin