Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1228776

Primjena poticanog učenja na primjeru jednostavne videoigre


Kožul, Mihael
Primjena poticanog učenja na primjeru jednostavne videoigre, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin


CROSBI ID: 1228776 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena poticanog učenja na primjeru jednostavne videoigre
(Application of Reinforcement Learning to an Example Simple Video Game)

Autori
Kožul, Mihael

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet organizacije i informatike

Mjesto
Varaždin

Datum
13.09

Godina
2022

Stranica
36

Mentor
Okreša Đurić, Bogdan ; Schatten, Markus

Ključne riječi
umjetna inteligencija ; strojno učenje ; poticano učenje ; agent ; 2D videoigra ; proceduralno generiranje ; algoritmi
(artificial intelligence ; machine learning ; reinforcement learning ; agent ; 2D video games ; procedural generation ; algorithms)

Sažetak
Završni rad bavi se širokim pojmom umjetne inteligencije te kao takav obuhvaća strojno učenje, neuronske mreže, znanost o podacima i sl. No, primarni je fokus rada na poticanom učenju (engl. reinforcement learning) i njezinom prikazu na primjeru jednostavne, samostalno napravljene, 2D videoigre. Igra je napravljena po uzoru na poznatu igru "Geometry Dash" u Unityju te je kao takva pisana jezikom C#. Za razvoj inteligentnog agenta jednom od metoda poticanog učenja, korišten je besplatni softver otvorenog koda Unity Machine Learning Agents Toolkit. Kako bi se otežalo treniranje agenta i prikazala realnost razvoja umjetne inteligencije, igra se sastoji od jedne razina koja, koristeći proceduralno generiranje, stvara novi, drukčiji sadržaj mape. Generalni je cilj rada obraditi jednu vrlu zanimljivu temu informatike, koja iz dana u dan svoju primjenu pronalazi u novim aspektima svakodnevnog života.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
IP-2019-04-5824 - Orkestracija hibridnih metoda umjetne inteligencije za računalne igre (O-HAI 4 Games) (Schatten, Markus, HRZZ - 2019-04) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Markus Schatten (mentor)

Avatar Url Bogdan Okreša Đurić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kožul, Mihael
Primjena poticanog učenja na primjeru jednostavne videoigre, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Kožul, M. (2022) 'Primjena poticanog učenja na primjeru jednostavne videoigre', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ko\v{z}ul, Mihael}, year = {2022}, pages = {36}, keywords = {umjetna inteligencija, strojno u\v{c}enje, poticano u\v{c}enje, agent, 2D videoigra, proceduralno generiranje, algoritmi}, title = {Primjena poticanog u\v{c}enja na primjeru jednostavne videoigre}, keyword = {umjetna inteligencija, strojno u\v{c}enje, poticano u\v{c}enje, agent, 2D videoigra, proceduralno generiranje, algoritmi}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ko\v{z}ul, Mihael}, year = {2022}, pages = {36}, keywords = {artificial intelligence, machine learning, reinforcement learning, agent, 2D video games, procedural generation, algorithms}, title = {Application of Reinforcement Learning to an Example Simple Video Game}, keyword = {artificial intelligence, machine learning, reinforcement learning, agent, 2D video games, procedural generation, algorithms}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font