Pregled bibliografske jedinice broj: 1228775
Percepcija u umjetnoj inteligenciji i njena primjena u videoigrama
Percepcija u umjetnoj inteligenciji i njena primjena u videoigrama, 2022., diplomski rad, diplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
CROSBI ID: 1228775 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija u umjetnoj inteligenciji i njena
primjena u videoigrama
(Artificial Intelligence Perception with
Application to Video Games)
Autori
Ricijaš, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet organizacije i informatike
Mjesto
Varaždin
Datum
16.09
Godina
2022
Stranica
87
Mentor
Okreša Đurić, Bogdan ; Schatten, Markus
Ključne riječi
umjetna inteligencija ; percepcija ; strojna percepcija ; videoigra ; unreal engine ; stabla ponašanja
(artificial intelligence ; perception ; machine perception ; video games ; unreal engine ; behaviour trees)
Sažetak
Rad se temelji na proučavanju percepcije u umjetnoj inteligenciji te njene primjene u videoigrama kao sastavnog dijela videoigre. Sastoji se od teorijske obrade umjetne inteligencije, percepcije u umjetnoj inteligenciji, pregleda prednosti i nedostataka njenog korištenja te analize primjene umjetne inteligencije u videoigrama na temelju dostupne literature. Uz teorijski dio, rad sadrži i praktični dio koji obuhvaća izradu jednostavne videoigre s naglaskom na implementaciji percepcije umjetne inteligencije pomoću vidnih, zvučnih i drugih podražaja u alatu Unreal Engine 4.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
IP-2019-04-5824 - Orkestracija hibridnih metoda umjetne inteligencije za računalne igre (O-HAI 4 Games) (Schatten, Markus, HRZZ - 2019-04) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin