Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1228775

Percepcija u umjetnoj inteligenciji i njena primjena u videoigrama


Ricijaš, Martina
Percepcija u umjetnoj inteligenciji i njena primjena u videoigrama, 2022., diplomski rad, diplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin


CROSBI ID: 1228775 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija u umjetnoj inteligenciji i njena primjena u videoigrama
(Artificial Intelligence Perception with Application to Video Games)

Autori
Ricijaš, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet organizacije i informatike

Mjesto
Varaždin

Datum
16.09

Godina
2022

Stranica
87

Mentor
Okreša Đurić, Bogdan ; Schatten, Markus

Ključne riječi
umjetna inteligencija ; percepcija ; strojna percepcija ; videoigra ; unreal engine ; stabla ponašanja
(artificial intelligence ; perception ; machine perception ; video games ; unreal engine ; behaviour trees)

Sažetak
Rad se temelji na proučavanju percepcije u umjetnoj inteligenciji te njene primjene u videoigrama kao sastavnog dijela videoigre. Sastoji se od teorijske obrade umjetne inteligencije, percepcije u umjetnoj inteligenciji, pregleda prednosti i nedostataka njenog korištenja te analize primjene umjetne inteligencije u videoigrama na temelju dostupne literature. Uz teorijski dio, rad sadrži i praktični dio koji obuhvaća izradu jednostavne videoigre s naglaskom na implementaciji percepcije umjetne inteligencije pomoću vidnih, zvučnih i drugih podražaja u alatu Unreal Engine 4.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
IP-2019-04-5824 - Orkestracija hibridnih metoda umjetne inteligencije za računalne igre (O-HAI 4 Games) (Schatten, Markus, HRZZ - 2019-04) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Markus Schatten (mentor)

Avatar Url Bogdan Okreša Đurić (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Ricijaš, Martina
Percepcija u umjetnoj inteligenciji i njena primjena u videoigrama, 2022., diplomski rad, diplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Ricijaš, M. (2022) 'Percepcija u umjetnoj inteligenciji i njena primjena u videoigrama', diplomski rad, diplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ricija\v{s}, Martina}, year = {2022}, pages = {87}, keywords = {umjetna inteligencija, percepcija, strojna percepcija, videoigra, unreal engine, stabla pona\v{s}anja}, title = {Percepcija u umjetnoj inteligenciji i njena primjena u videoigrama}, keyword = {umjetna inteligencija, percepcija, strojna percepcija, videoigra, unreal engine, stabla pona\v{s}anja}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ricija\v{s}, Martina}, year = {2022}, pages = {87}, keywords = {artificial intelligence, perception, machine perception, video games, unreal engine, behaviour trees}, title = {Artificial Intelligence Perception with Application to Video Games}, keyword = {artificial intelligence, perception, machine perception, video games, unreal engine, behaviour trees}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font