Pregled bibliografske jedinice broj: 1228767
Q-učenje i primjena u domeni autonomnih vozila
Q-učenje i primjena u domeni autonomnih vozila, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
CROSBI ID: 1228767 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Q-učenje i primjena u domeni autonomnih vozila
(Q-Learning with Application to the Domain of
Autonomous Vehicles)
Autori
Smojvir, Antun
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet organizacije i informatike
Mjesto
Varaždin
Datum
26.09
Godina
2022
Stranica
50
Mentor
Okreša Đurić, Bogdan ; Schatten, Markus
Ključne riječi
umjetna inteligencija ; autonomna vozila ; q-učenje ; poticano učenje ; videoigre
(artificial intelligence ; autonomous vehicles ; q-learning ; reinforcement learning ; video games)
Sažetak
Tema završnog rada je Q-učenje i njegova primjerna u domeni autonomnih vozila. Na početku rada opisani su alati kojim je izvedena implementacija videoigre, Unity i Microsoft Visual Studio. Nakon opisa metoda i tehnika pobliže su objašnjene osnove umjetne iteligencije općenito te razlike između strojnog i dubokog učenja. U poglavlju "Umjetna inteligencija u videoigrama" opisane su faze razvoja umjetne inteligencije videoigara te neki od glavnih modela kao što su kretanje, donošenje odluka i strategija. Kasnije su pojašnjeni koraci u razvoju umjetne iteligencije jedne videoigre. Nadalje, opisana je intuicija Q- učenja na primjeru jednostavne igre te kasnije detaljnije objašnjena Bellmanova formula i primjena dubokog Q-učenja temeljem neuronske mreže. Implementacija videoigre napravljena je u obliku simulacije, korištenjem jezik C Sharp.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
IP-2019-04-5824 - Orkestracija hibridnih metoda umjetne inteligencije za računalne igre (O-HAI 4 Games) (Schatten, Markus, HRZZ - 2019-04) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin