Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1228767

Q-učenje i primjena u domeni autonomnih vozila


Smojvir, Antun
Q-učenje i primjena u domeni autonomnih vozila, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin


CROSBI ID: 1228767 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Q-učenje i primjena u domeni autonomnih vozila
(Q-Learning with Application to the Domain of Autonomous Vehicles)

Autori
Smojvir, Antun

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet organizacije i informatike

Mjesto
Varaždin

Datum
26.09

Godina
2022

Stranica
50

Mentor
Okreša Đurić, Bogdan ; Schatten, Markus

Ključne riječi
umjetna inteligencija ; autonomna vozila ; q-učenje ; poticano učenje ; videoigre
(artificial intelligence ; autonomous vehicles ; q-learning ; reinforcement learning ; video games)

Sažetak
Tema završnog rada je Q-učenje i njegova primjerna u domeni autonomnih vozila. Na početku rada opisani su alati kojim je izvedena implementacija videoigre, Unity i Microsoft Visual Studio. Nakon opisa metoda i tehnika pobliže su objašnjene osnove umjetne iteligencije općenito te razlike između strojnog i dubokog učenja. U poglavlju "Umjetna inteligencija u videoigrama" opisane su faze razvoja umjetne inteligencije videoigara te neki od glavnih modela kao što su kretanje, donošenje odluka i strategija. Kasnije su pojašnjeni koraci u razvoju umjetne iteligencije jedne videoigre. Nadalje, opisana je intuicija Q- učenja na primjeru jednostavne igre te kasnije detaljnije objašnjena Bellmanova formula i primjena dubokog Q-učenja temeljem neuronske mreže. Implementacija videoigre napravljena je u obliku simulacije, korištenjem jezik C Sharp.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
IP-2019-04-5824 - Orkestracija hibridnih metoda umjetne inteligencije za računalne igre (O-HAI 4 Games) (Schatten, Markus, HRZZ - 2019-04) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Markus Schatten (mentor)

Avatar Url Bogdan Okreša Đurić (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Smojvir, Antun
Q-učenje i primjena u domeni autonomnih vozila, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Smojvir, A. (2022) 'Q-učenje i primjena u domeni autonomnih vozila', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Smojvir, Antun}, year = {2022}, pages = {50}, keywords = {umjetna inteligencija, autonomna vozila, q-u\v{c}enje, poticano u\v{c}enje, videoigre}, title = {Q-u\v{c}enje i primjena u domeni autonomnih vozila}, keyword = {umjetna inteligencija, autonomna vozila, q-u\v{c}enje, poticano u\v{c}enje, videoigre}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Smojvir, Antun}, year = {2022}, pages = {50}, keywords = {artificial intelligence, autonomous vehicles, q-learning, reinforcement learning, video games}, title = {Q-Learning with Application to the Domain of Autonomous Vehicles}, keyword = {artificial intelligence, autonomous vehicles, q-learning, reinforcement learning, video games}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font