Pregled bibliografske jedinice broj: 1228430
Novi tipovi zadataka u tradicionalnoj nastavi fizike
Novi tipovi zadataka u tradicionalnoj nastavi fizike // Zbornik radova XV. hrvatskog simpozija o nastavi fizike / Poljak, Nikola ; Pećina, Planinka ; Matejak Cvenić, Karolina (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2021. str. 295-295 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1228430 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novi tipovi zadataka u tradicionalnoj nastavi fizike
(New types of physics problems in traditional setting)
Autori
Kuveždić, Danijela ; Planinšič, Gorazd
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Zbornik radova XV. hrvatskog simpozija o nastavi fizike
/ Poljak, Nikola ; Pećina, Planinka ; Matejak Cvenić, Karolina - Zagreb : Hrvatsko fizikalno društvo, 2021, 295-295
ISBN
978-953-7178-23-9
Skup
15. hrvatski simpozij o nastavi fizike
Mjesto i datum
Online, 07.04.2021. - 08.04.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
inverzni zadaci, zadaci višestrukih mogućnosti, izaberi odgovor i objašnjenje
(Jeopardy problems, multiple possibilities problems, choose answer and explanation)
Sažetak
Predstavit ću preliminarne rezultate istraživanja sa studentima prve godine preddiplomskog studija fizike s Odjela za fiziku u Osijeku. Studenti su pohađali tradicionalna predavanja u online formatu, ali su imali prilike, osim na tradicionalnim tipovima zadataka, raditi na novim tipovima zadataka iz fizike tijekom numeričkih vježbi. Pod tradicionalnim tipovima zadataka mislim na zadatke koji uglavnom potiču traženje točne formule, dok novi tipovi zadataka potiču kreativnost (npr. inverzni zadaci i zadaci višestrukih mogućnosti), vještinu argumentiranja (npr. zadaci izaberi odgovor i objašnjenje) te zahtijevaju od studenata evaluiranje i razmišljanje o tvrdnjama drugih ljudi. Sve vještine i kompetencije koje novi tipovi zadataka promiču su upravo one koje današnji student trebaju kako bi bili uspješni u budućnosti. U radu ću predstaviti u kojoj mjeri studenti koriste propisane strategije za rješavanje zadataka kako bi riješili tradicionalne tipove zadataka te na koji način rješavaju nove tipove zadataka. Studenti imaju priliku ispraviti svoje radove (domaću zadaću) bez ikakve kazne. Također ću pokazati jesu li i koliko uspješno studenti ispravili svoje radove.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika