Pregled bibliografske jedinice broj: 1228420
Strateška analiza okoline građevinskog poduzeća
Strateška analiza okoline građevinskog poduzeća, 2022., diplomski rad, diplomski, Građevinski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1228420 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strateška analiza okoline građevinskog poduzeća
(Strategic analysis of the construction company environment)
Autori
Doko, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Građevinski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2022
Stranica
68
Mentor
Lovrenčić Butković, Lana ; Vukomanović, Mladen
Ključne riječi
strateški menadžment, analiza okoline, eksterni i interni faktori
(strategic management, environmental analysis, external and internal factors)
Sažetak
Strateški menadžment može se definirati kao proces formuliranja i primjene strategije koje određuju dugoročnu uspješnost organizacije. Strateški menadžment je proces koji se provodi u pet koraka ili etapa, a to su: analiza okoline, postavljanje usmjerenja organizacije, formuliranje strategije, implementacija strategije te kontrola i evaluacija strategije. Prvi i kritični korak u formuliranju kvalitetne strategije je analiza okoline. U strateškoj analizi okolina organizacija promatra se kao set svih eksternih i internih faktora koji mogu utjecati na put organizacije prema ostvarivanju vlastitih ciljeva. Eksternu okolinu čine svi faktori koji su izvan poduzeća, a dijeli se na opću ili socijalnu okolinu i poslovnu okolinu ili okolinu zadatka, a internu svih faktori unutar poduzeća na koje menadžment može utjecati. Svrha je procijeniti razinu rizika koju predstavljaju različiti faktori okoline kao i poslovne prilike koje oni predstavljaju. Za potrebe ovog diplomskog rada istraživala se okolina poduzeća s posebnim naglaskom na analizu strateške okoline poduzeća „Doko građenje d.o.o.“ Pomoću odabranih alata strateškog menadžmenta provedena je analiza okoline navedenog poduzeća. Cilj analize okoline je da menadžeri poduzeća upotrijebe dobivene rezultate za formuliranje buduće strategije poslovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski